هتل لاگ این بوتیک تفلیس گرجستان : هتل چهار ستاره لاگ این بوتیک تفلیس گرجستان، در آولاباری، قسمت تاریخی این شهر است. پذیرش و سرویس دهی در این هتل به صورت شبانه روزی بوده و امکاناتی که به میهمانان تور گرجستان ارائه می شوند شامل کرایه اتومبیل و دوچرخه، اینترنت بی سیم رایگان، سالن ضیافت، اتاق های جلسه و کنفرانس، صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی، صندوق امانات، صرافی و تبدیل ارز، روزنامه در لابی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، پارکینگ اختصاصی رایگان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سالن آرایشگاهی، میز تور و ... می باشند. خدمه هتل به زبان های روسی و انگلیسی و ایتالیایی صحبت می کنند.

هتل لاگ این بوتیک تفلیس گرجستان

اتاق های هتل لاگ این بوتیک تفلیس گرجستان

هتل لاگ این بوتیک تفلیس گرجستان به طور کلی ده اتاق دارد. صبحانه در تمام اتاق ها سرو می شوند. امکانات داخل اتاق ها شامل سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، اینترنت رایگان، میزکار، چای ساز و قهوه ساز، نشیمن بزرگ، سرویس دهی شبانه روزی، میز اتو، نظافت روزانه و ... می باشند.

اتاق های هتل لاگ این بوتیک تفلیس گرجستان

امکانات رفاهی و رستوران های هتل لاگ این بوتیک تفلیس گرجستان

رستوران این هتل صبحانه های خود را به صورت روزانه در لابی برای میهمانان تور گرجستان آماده می کند. انواع غذاهای بین المللی، محلی، دریایی و ... در رستوران ها و کافه های این هتل سرو می شوند. استخر روباز، سونا و جکوزی و اسپا از جمله امکانات رفاهی این هتل است.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل لاگ این بوتیک تفلیس گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل لاگ این بوتیک تفلیس گرجستان

این هتل  چهار ستاره از ایستگاه مترو آولاباری سیصد متر و از میدان آزادی دو کیلومتر فاصله دارد. ایستگاه قطار نیز در فاصله یازده کیلومتری است. هتل لاگ این بوتیک تفلیس از فرودگاه بین المللی این شهر شانزده کیلومتر فاصله دارد.