هتل لاراپارک آنتالیا : هتل سه ستاره لاراپارک آنتالیا، از ساحل لارا، با چهار دقیقه پیاده روی فاصله داشته و موقعیت مکانی بسیار خوبی برای میهمانان و توریست های تور آنتالیا دارد. این هتل امکانات و خدمات بسیار خوب و مدرنی برای میهمانان خود ارائه داده که گوشه ای از آن ها شامل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خدمات خانه داری، صرافی، صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، کرایه اتومبیل، نگهداری از کودکان، آسانسور، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی رایگان، سالن کنفرانس و جلسات و ... می باشند.

هتل لاراپارک آنتالیا

اتاق های هتل لاراپارک آنتالیا

هتل لاراپارک آنتالیا، در مجموع دارای 473 اتاق و سوئیت به صورت زیر می باشد :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون سیگار
  • اتاق های بدون صدا
  • اتاق های مخصوص افراد معلول
  • سوئیت ها

از جمله خدمات و امکاناتی که داخل اتاق ها و سوئیت های هتل لاراپارک آنتالیا، میتوان به تراس اختصاصی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، سیستم تهویه هوا، چای ساز و قهوه ساز، گاوصندوق و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل لاراپارک آنتالیا

امکانات رفاهی و رستوران های هتل لاراپارک آنتالیا

در رستوران ها و کافه های هتل سه ستاره انواع و اقسام غذاهای بین المللی، ترکی و محلی را همراه با نوشیدنی های مختلف برای توریست ها و گردشگران تور آنتالیا در فضای بسته و یا باز سرو می کنند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل برای میهمانان شامل استخر روباز و سرپوشیده، استخر مخصوص کودکان، حمام ترکی، سالن بدنسازی، ماساژ، سونا و جکوزی و ... می باشند.  

امکانات رفاهی و رستوران های هتل لاراپارک آنتالیا

دسترسی های نزدیک به هتل لاراپارک آنتالیا

از این هتل سه ستاره در آنتالیا تا مرکز شهر هفت کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی تنها هشت کیلومتر فاصله است.