هتل لارا دینک آنتالیا : هتل چهار ستاره لارا دینک در منطقه معروف و توریستی لارا قرار داشته و از ساحل دریای مدیترانه تنها هفت دقیقه پیاده روی فاصله دارد. این هتل به صورت شبانه روزی پذیرش کرده و آماده ارائه امکانات و خدمات مدرن و بسیار خوبی نظیر نظافت روزانه، سرویس دهی 24 ساعته، پارکینگ رایگان اختصاصی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی، منشی تور، اینترنت بی سیم رایگان، خدمات خانه داری، نگهداری از کودکان، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، صرافی، کرایه اتومبیل و ... به توریست ها و گردشگران تور آنتالیا می باشد.

هتل لارا دینک آنتالیا

اتاق های هتل لارا دینک آنتالیا

هتل لارا دینک آنتالیا به طور کلی دارای 52 اتاق بوده که به دو دسته زیر تقسیم می شوند :

  • 48 اتاق استاندارد
  • 4 اتاق دولوکس

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره علاوه بر امتیازات ویژه و خاص خود دارای خدمات و امکانات مشابهی نظیر بطری آب معدنی رایگان، حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سیستم تهویه هوا، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، میز اتو، سرویس دهی شبانه روزی، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تراس اختصاصی، خدمات اتاق، نظافت روزانه، اینترنت بی سیم رایگان، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز و ... می باشند.

اتاق های هتل لارا دینک آنتالیا

امکانات رفاهی و رستوران های هتل لارا دینک آنتالیا

رستوران این هتل چهار ستاره انواع غذاهای بین المللی، محلی، ترکی، آسیایی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف برای میهمانان و توریست های تور ارزان آنتالیا سرو می کند. صبحانه های هتل لارا دینک آنتالیا روزانه و به صورت سلف سرویس ارائه می شوند. شما میتوانید نوشیدنی و غذاهای خود را در فضای باز و یا کنار استخر میل کنید. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل برای توریست ها و گردشگران تور آنتالیا شامل ماساژ و اسپا، حمام ترکی، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، تخت های حمام آفتاب، استخر کودکان، زمین بازی مخصوص کودکان، استخر روباز، باغ بزرگ و سرسبز و ... می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل لارا دینک آنتالیا

دسترسی های نزدیک به هتل لارا دینک آنتالیا

هتل لارا دینک چهار ستاره از مرکز شهر بیست دقیقه با خودرو و از ساحل دریای زیبای مدیترانه سیصد متر فاصله دارد. فرودگاه بین المللی نیز در فاصله هفت کیلومتری از هتل لارا دینک آنتالیا می باشد.