هتل قفقاز ایروان : هزینه اقامت در هتل قفقاز ایروان با پنج ستاره بسیار کمتر از اقامت در یک هتل چهار ستاره است! از این فرصت میتوانید استفاده کنید تا با هزینه بسیار کم امکانات خوب و مدرنی در اختیار داشته باشید. اینترنت و پارکینگ در هتل برای میهمانان به صورت رایگان در دسترس است. از هتل قفقاز تا مرکز شهر تنها پانزده دقیقه فاصله خواهید داشت. فرودگاه بین المللی نیز در هفده کیلومتری هتل قرار دارد. ترنسفر فرودگاهی هتل قفقاز ایروان با هزینه جدا همراه بوده. این هتل همینطور سالن کنفرانس با ششصد نفر ظرفیت، خدمات خشکشویی و اتوشویی، اجازه ورود حیوانات خانگی البته با هماهنگی قبلی، پرستاری از کودکان و ... میباشد که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد.

هتل قفقاز ایروان

اتاق های هتل قفقاز ایروان

اتاق های این هتل بسیار راحت و دنج بوده و تراس هایی دارد که بسیار باصفا و مناسب خوردن عصرانه و چای همراه با تماشای شهر ایروان و کوه های آرارات میباشد. دکوراسیون اتاق ها به صورت کلاسیک و ترکیب رنگی قهوه ای سوخته بوده که فضایی گرم و صمیمی را ایجاد کرده است. همه اتاق ها بسیار تمیز و منظم بوده و دارای امکانات خوبی از جمله مینی بار، اینترنت رایگان، تلوزیون ماهواره ای، حمام مجهز به همراه وسایل بهداشتی رایگان، سیستم تهویه هوا، سرویس دهی شبانه روزی و صندوق امانات میباشد.

اتاق های هتل قفقاز ایروان

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل قفقاز ایروان ‏

تا به الان دیگر باید باورتان شده باشد که این هتل با اینهمه امکانات و هزینه ای کمتر از اقامت در هتل چهارستاره وجود دارد! بله این هتل یکی از هتل های مورد بسیاری از توریست ها و گرشگران ایرانی تور ارمنستان نیز بوده. امکانات تفریحی این هتل نیز بسیار جذاب و مناسب است. هتل قفقاز ایروان ‏ یک استخر روباز، سالن ورزشی کامل، یک رستوران بین المللی، زمین بازی مخصوص کودکان، مرکز اسپا، ماساژ درمانی و بیلیارد میباشد.