خدمات هتل قفقاز ایروان : از ایبرای سپری کردن اوقات فراغت فراموش نشدنی در یک کشور خارجی پارامترهای متفاوتی وجود دارد. انتخاب فصل مناسب، برنامه ریزی برای سفر، انتخاب مناطق گردشگری و تفریحی متناسب با سلیقه ی فرد از جمله عواملی هستند که برای لذت بخش بودن سفر اهمیت دارند. در میان این پارامترها انتخاب هتل مناسب با امکانات و خدمات بسیار خوب، برای افراد حائز اهمیت فراوانی است. برای علاقه مندان سفر به همراه تور ارمنستان ممکن است این سوال پیش آمده باشد که کدامیک از هتل ها امکانات و خدمات بهتری را در اختیار گردشگران قرار می دهند. در این مطلب سعی داریم یکی از بهترین هتل های کشور ارمنستان را معرفی کنیم.  هتل قفقاز واقع در شهر ایروان پایتخت ارمنستان، علاوه بر اینکه در زمره هتل های پنج ستاره قرار می گیرد، از بهترین و مجلل ترین هتل های ایروان به شمار می رود. این هتل از چهاردهم جولای 2014 برای خدمت رسانی به مسافرین تور ارمنستان شروع به کار کرده است.

خدمات هتل قفقاز ایروان

اتاق های خدمات هتل قفقاز ایروان

 در این هتل زیبا و مدرن که دکوراسیون فوق العاده چشمگیری دارد و با شیک ترین و لوکس ترین تزئینات آراسته شده، پکیج کاملی جهت رفاه میهمانان در نظر گرفته شده است. نمای بیرونی هتل با منظره ای خارق العاده از کوه های آرارات و مردم قفقاز، حس بسیار خوبی را به بیننده منتقل می کند. اقامت در هتل قفقاز می تواند خاص ترین و رویایی ترین لحظات را برای شما به ارمغان بیاورد.  هتل قفقاز با داشتن استانداردهای یک هتل پنج ستاره و طراحی بی نظیر، در سراسر ایروان شهره است. وجود سوئیت رویال لوکس و 46 اتاق دلوکس شاهدی بر این مدعا بوده و نشان دهنده شکوه این هتل مجلل است.

اتاق های خدمات هتل قفقاز ایروان

دسترسی های نزدیک به خدمات هتل قفقاز ایروان

وجود تنها 17 کیلومتر مسافت تا فرودگاه بین المللی ارمنستان در کنار ترانسفر فرودگاهی یکی دیگر از مزایای این هتل محسوب می شود. وجود این فاصله کوتاه در انتخاب گردشگران به عنوان محل اقامت تاثیر بسزایی دارد.

دسترسی های نزدیک به خدمات هتل قفقاز ایروان

امکانات رفاهی و رستوران های خدمات هتل قفقاز ایروان

سرویس ها و امکانات هتل قفقاز در نوع خود بی نظیر است. از امکانات تفریحی هتل می توان به استخر و سونا به همراه سالن جکوزی اشاره کرد. پس از پشت سر گذاشتن یک روز طولانی که توام با پیاده روی و خستگی بوده است، شنا در یک استخر گرم بسیار دلپذیر خواهد بود. همچنین ماساژورهای حرفه ای برای بازیابی شادابی بدن و زدودن خستگی و کسالت در خدمت میهمانان هستند. سالن بدنسازی از دیگر امکانات هتل قفقاز است که طرفداران زیادی دارد. سالن کنفرانس 600 نفری یکی از ویژه ترین امکانات هتل قفقاز محسوب می شود که امکان برگزاری قرارهای تجاری در آن وجود دارد. همچنین وجود فاصله پانزده دقیقه ای از هتل قفقاز تا مرکز شهر موجب شده دسترسی به امکانات شهری، فروشگاه ها و مراکز خرید برای گردشگرانی که در این هتل اقامت دارند، بسیار آسان باشد.  رستوران ها و کافی شاپ های هتل قفقاز با بهترین و متنوع ترین  منوهای غذایی آماده سرویس دادن به مسافرین هستند. شما می توانید به هنگام صرف وعده های غذایی به رستوران مراجعه کرده و از غذاهای لذیذی که برایتان در نظر گرفته شده میل نمایید و یا اینکه برای صرف یک دسر و یا نوشیدنی دلچسب به کافی شاپ بروید.

امکانات رفاهی و رستوران های خدمات هتل قفقاز ایروان

خدمات هتل قفقاز ایروان

سرویس ها و خدمات فراوانی در هتل قفقاز تعبیه شده است. امکان اجاره ماشین، سایت کامپیوتر، اینترنت پرسرعت رایگان، بار و مینی بار، ترانسفر فرودگاهی، خدمات خانه داری، استخر روباز تنها بخشی از این خدمات و سرویس ها هستند که در صورت تمایل مسافرین تور ارمنستان می توانند از آنها استفاده نمایند. به طور کلی باید گفت هتل قفقاز امکانات و خدمات کامل و جامعی را برای میهمانان خود در نظر گرفته و به آن ها ارائه می کند. بدون شک انتخاب این هتل می تواند توقعات خاص پسندان را پوشش دهد. 

خدمات هتل قفقاز ایروان