هتل فیرمونت سنور بالی : این هتل پنج ستاره، در منطقه سانور و با فاصله بسیار کمی از ساحل قرار دارند. یکی از ویژگی هایی که باعث شده توریست ها و گردشگران تور بالی به سمت این هتل جذب شوند، قرار داشتن بین باغ های گرم سیری و داشتن ساحل نیمه خصوصی است. از امکانات و خدماتی که این هتل ارائه میدهد شامل پارکینگ و اینترنت رایگان، سالن کنفرانس و جلسه، پذیرش شبانه روزی، نگهداری از کودکان، فروشگاه هدایا و سوغات، صرافی، خشکشویی، ترنسفر فرودگاهی و ... میشود.

هتل فیرمونت سنور بالی

اتاق های هتل فیرمونت سنور بالی

اتاق ها و سوئیت های این هتل با سبک سنتی بالیایی دکور و تزئین شده و از امکانات مدرن و پیشرفته ای برخوردارند. تمام اتاق ها سوئیت های این هتل به صورت روزانه نظافت شده و همینطور سرویس دهی به هرکدام شبانه روزی است. از امکانات داخلی سوئیت ها و اتاق های هتل فیرمونت سنور بالی میتوان به حمام اختصاصی به همراه وان، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلوزیون ماهواره ای، لوازم آرایشی و بهداشتی، تلفن، اینترنت رایگان و سیستم تهویه هوا اشاره کرد.

اتاق های هتل فیرمونت سنور بالی

خدمات رفاهی و رستوران های هتل فیرمونت سنور بالی

هتل فیرمونت سنور بالی رستورانهایی با منوهای غذایی متنوع و مختلف مثل غذاهای اندونزیایی، اروپایی، دریایی و کبابی دارد. امکانات سرگرم کننده و تفریحی هتل فیرمونت سنور بالی استخر روباز، سالن ورزشی، آبگرم، سونا و جکوزی، سالن ماساژ و اسپا، اتاق بازی کودکان و کتابخانه میباشد.

خدمات رفاهی و رستوران های هتل فیرمونت سنور بالی

دسترسی های نزدیک به هتل فیرمونت سنور بالی

فاصله بین فرودگاهی بین المللی بالی تا هتل فیرمونت سنور بالی تا هتل پنج ستاره هتل فیرمونت سنور، با خودرو سی دقیقه بوده. همینطور توریست ها و گردشگران میهمان در هتل فیرمونت سنور بالی تنها یک دقیقه با ساحل گراند بالی فاصله دارند. زمین گلف نیز در فاصله سی دقیقه ای از هتل میباشد.