هتل فونیکس گرند پوکت تایلند : هتل دو ستاره فونیکس گرند پوکت تایلند، در یکی سواحل بسیار زیبای این شهر قرار داشته و این امکان را به میهمانان و توریست های تور تایلند میدهد تا دسترسی بسیار راحت و نزدیکی به دریا داشته باشند. هتل فونیکس گرند پوکت تایلند برای میهمانان خود خدماتی نظیر اینترنت بی سیم رایگان، پذیرش و سرویس دهی شبانه روزی، پارکینگ اختصاصی، ترانسفر فروگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، نظافت به صورت روزانه، صندوق امانات، سالن کنفرانس و همایشات، سالن آرایشی، منشی تور، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان و ... ارائه میدهند.

هتل فونیکس گرند پوکت تایلند

اتاق های هتل فونیکس گرند پوکت تایلند

هتل فونیکس گرند پوکت تایلند در مجموع 116 اتاق دارد که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های سینگل
  • اتاق های دو نفره
  • اتاق های سه نفره
  • سوییت های بزرگ

تمام این اتاق های و سوئیت ها به طور پیش فرض دارای امکاناتی نظیر اینترنت بی سیم، سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، میزکار، گاوصندوق، مینی بار، چای ساز و فهوه ساز، مبلمان مدرن و راحت، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه و ... می باشند. همینطور بعضی از اتاق ها نیز دارای استخر کوچک هستند.

اتاق های هتل فونیکس گرند پوکت تایلند

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل فونیکس گرند پوکت تایلند

رستوران این هتل دو ستاره برای میهمانان تور تایلند انواع غذاهای بین المللی، محلی، تایلندی و ... را آماده کرده در سالن و یا فضای باز برای آنها سرو می کنند. نوشیدنیهای مختلف گرم و سرد نیز در کافه هتل سرو می شوند. از امکانات رفاهی این هتل برای توریست ها و گردشگران تور تایلند میتوان به تراس حمام آفتاب، سالن بدنسازی، سالن ماساژ و اسپا، استخر روباز، سونا و جکوزی و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل فونیکس گرند پوکت تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل فونیکس گرند پوکت تایلند

هتل فونیکس گرند دو ستاره در پوکت تا استادیوم بوکس یک کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی این شهر 36 کیلومتر فاصله دارد. جاده بنگلارود نیز در فاصله ششصد متری از هتل فونیکس گرند می باشد.