هتل فوراما جومتین پاتایا : هتل چهار ستاره فوراما جومتین ذر شهر پاتایا و در دو کیلومتری شهر بانکوک قرار دارد. شما این هتل به خاطر بودن در خط ساحلی تراس هایی رو به خلیج زیبای سیام داشته. هتل فوراما جومتین پاتایا خدمات خشک شویی و اتوشویی، اینترنت و پارکینگ رایگان، اینترنت در لابی، خدمات شبانه روزی و پذیرش 24ساعته، سالن کنفرانس برای برگزاری مراسم و جشن ها را ارائه میدهد. البته نام این هتل از فوراما جومتین به دی واری تغییر پیدا کرده. این هتل چهل طبقه تنها یک دقیقه تا ساحل راه دارد.

هتل فوراما جومتین پاتایا

اتاق های هتل فوراما جومتین پاتایا

اتاق های هتل فوراما جومتین امکانات بروزتری نسبت به قبل دارد. اتاق ها همگی دارای سیستم تهویه هوا، چای ساز یا قهوه ساز، تلوزیون، بالکن اختصاصی با منظره خلیج سیام، دستگاه DVD Player، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی میباشد. همینطور اتاق ها با طرح و دکوراسیون تایلندی تزئین شده و محیطی آرام و راحت دارد.

اتاق های هتل فوراما جومتین پاتایا

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل فوراما جومتین پاتایا

امکانات تفریحی این هتل همان چیزی است که میهمانان توریست و گردشگران تور پاتایا نیاز دارند. شما میتوانید در همزمان با شنا در استخر فوراما جومتین نوشیدنی میل کنید، و یا در سالن ورزشی مجهز این هتل به ورزش کردن مشغول باشید. همینطور هتل فوراما جومتین پاتایا ماساژ در وان آب گرم را نیز ارائه میدهد. هر دو رستوران و یک کافه هتل انواع غذاهای بین المللی و تایلندی را برای شما سرو میکنند.