هتل فریزر دبی : اقامت در جزیره زیبای جمیرا در کنار نخل های بلند و با صفا خواسته هر مسافری است که سوئیت های بی نظیر هتل فریزر دبی  آن را برطرف کرده است. دسترسی به اینترنت در همه جای هتل رایگان بوده و شما میتوانید بدون نیاز به رزرو پارکینگ به صورت رایگان از آن استفاده کنید. کارکنان هتل فریزر دبی شبانه روزی سرویس داده و به زبان های فیلیپینی، اندونزیایی، هندی، انگلیسی، عربی صحبت میکنند. اگر میخواهید با ماشین به مکانی بروید، هتل، آژانس رایگان را در اختیار شما قرار میدهد شما از این سرویس رایگان میتوانید پنج بار برای رفتن به دبی مال استفاده کنید.

اتاق های هتل فریزر دبی :

از جمله اتاق های هتل، اتاق های مخصوص معلولین و خانواده و اتاق های سیگار میباشد. کلیه اتاقها سیستم پیشرفته تهویه هوا داشته و عایق صدا هستند. هر سوئیت منظره ای بی نظیر رو به جزیره زیبای جمیرا به همراه نخل های بلندش دارد. از امکانات اتاق ها، تلوزیون ماهواره دار، ipod  و مینی بار است.

اتاق های هتل فریزر دبی

امکانات هتل فریزر دبی :

فعالیت های بسیار خوبی برای سرگرمی میهمانان در نظر گرفته شده. به عنوان مثال خدمات اسپا و ماساژ هتل، استخر روباز 25 متری، زمین های تنیس و گلف برای علاقه مندان به این ورزش ها، سالن ورزشی مجهز، زمین اسکواش و سونا و کتابخانه در این هتل از امکاناتی میباشد که هر توریستی در تور دبی به آن احتیاج دارد.

امکانات هتل فریزر دبی

آدرس هتل فریزر دبی :

Sheikh Zayed Road, Dubai Media City, P.O box 502306, Al Sufouh, Dubai, United Arab Emirates