بهترین چشم انداز در جمیرا، رویایی ترین ساحل اخصاصی و استخر های فصلی را هتل  Fairmont The Palm در منطقه جمیرا دارد. خدمات بسیار عالی این هتل به شما در ثبت کردن لحظاتی شاد در سفرتان یاری میکند. فرمونت پالم، کارکنانی مهربان و مودب دارند که از کمک کردن به میهمانان در انتخاب مراکز تفریحی و جاذبه ها خوشحال میشوند.

هتل فرمونت پالم دبی

خدمات ارائه شده در اتاق های Fairmont The Palm‏ ‏

این هتل بهترین اتاق ها را برای میهمانان خود فراهم کرده تا میهمانان در طول اقامت راضی باشند. اتاق ها عایق صدا بوده و همین به شما میکند درحال استراحت هیچ صدایی آرامش شما را برهم نزند. فضای بزرگ و تمیز اتاق ها باعث میشود که میهمانان احساس بهتری نسبت به مکانی که در آن اقامت میکنند داشته باشند. امنیت اتاق ها بسیار بالا بوده و شما میتوانید با خیال راحت وسایل خود را در هتل بگذارید و به تفریح خود بپردازید. حمام ، اتاق های داری اینترنت، چای ساز، سرویس نظافت، مینی بار در اتاق، سشوار، تلویزیون، ماهواره، رادیو، تلفن و یخچال نیز اتاق های این هتل را از دیگر هتل ها متمایز کرده.

هتل فرمونت پالم دبی

از امکانات و خدمات هتل

اتومبیل کرایه ای و ترانسفر فرودگاه به میهمانان ارائه میشود، اتاق جلسه برای تاجران،‌ لباسشویی ، خشکشویی، فکس و کپی ، دستگاه خودپرداز صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات روزنامه ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل ، تهویه ی مناسب ، بار، سیستم گرمایشی عالی از خدمات هتل است که به میهمانان و توریست های تور دبی عرضه میشود.

از امکانات تفریحی، ساحل اختصاصی رویایی با تجهیزات کامل و استخر و جکوزی ،برای همه فصل ها ، سولاریوم و حمام ترکی و بخار، سالن بدنسازی، سونا ، سالن آرایش و خیلی امکانات خوب دیگر در هتل که شما را بی نیاز از بازدید مراکز تفریحی میکند. بهترین سالن های غذا خوری و رستورات در این هتل میباشد. 25 دقیقه تا فرودگاه بین المللی از هتل راه است.

آدرس :

Palm Jumeirah, Dubai 72413, United Arab Emirates