هتل صفائیه یزد : 5 ستاره

هتل صفائیه یزد هتلی 3 طبقه دارای 105 باب اتاق و سوئیت می باشد که در خوش آب و هواترین منطقه شهر یزد وافع شده است این هتل علاوه بر حفظ زیبایی های فرهنگی و سنتی ایرانی با استفاده از تجهیزات و امکانات مدرن بهترین خدمات را برای مسافران گرامی فراهم می کند. همچنین هتل در نقطه ای واقع شده که دسترسی به دیگر نقاط شهر را در کمترین زمان ممکن میسر ساخته است . هتل صفائیه از دو بخش هتل جدید و هتل باغ تشکیل شده که هتل جدید شاهکاری از تلفیق معماری مدرن ویژگیهای منحصر به فرد است و هتل باغ نیز با ساختار سنتی خود سالهای متمادی افتخار پذیرایی از میهمانان گرامی را در پیشینیه خود دارد.

رستوران و کافی شاپ های هتل صفائيه يزد

رستوران چهار سوق ، رستوران چوبی، کافی شاپ کلاه فرنگی، کافی شاپ آب نما، کافی شاپ آلما، سالن نارین(سالن چند منظوره برای برگزاری مراسم های کوچک و جشن تولد )

امکانات هتل پارسیان صفائیه یزد شامل: استخر، سونا، جکوزی، پارک کودکان، فضای سبز، تاکسی سرویس 24 ساعته، لاندری، خدمات خانه داری، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت پرسرعت وایرلس، کافی نت، فروشگاه و غرفه، کانال های ماهواره ای، مینی بار، امکانات صوتی و تصویری، سرویس بهداشتی مجهز، روم سرویس 24 ساعته،  پارکینگ اختصاصی ف مراکز خرید و خدماتی ویژه نوروز.

آدرس : يزد-خيابان تيمسار فلاحي-هتل صفائيه