هتل شاه پالاس باکو : هتل چهار ستاره شاه پالاس باکو در منطقه دابل گیتس آف فورترس قرار داشته، منطقه ای که دروازه ورود به شهر قدیمی در آن وجود دارد. کارکنان این هتل به زبانهای ترکی، انگلیسی، روسی و استانبولی صبحت کنند. توریست ها و گردشگران تور باکو با اقامت خود در این هتل چهار ستاره از خدمات بسیار خوبی مثل صرافی، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سالن کنفرانس و همایشات، کرایه اتومبیل، خشکشویی و اتوشویی، آسانسور، نگهداری از چمدان ها، اینترنت بی سیم و پارکینگ رایگان، نگهداری از کودکان و ... برخوردار هستند.

هتل شاه پالاس باکو

اتاق های هتل شاه پالاس باکو

هتل شاه پالاس باکو به طور کلی 25 اتاق داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • 28 اتاق استاندارد
  • 2 پرزیدنتال سوئیت
  • 3 اتاق سوئیت
  • 2 اتاق جونیور سوئیت

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل به صورت روزانه نظافت شده و کارکنان به صورت شبانه روزی به میهمانان در اتاق ها سرویس دهی می کنند. داخل این اتاق ها و سوئیت های هتل شاه پالاس باکو امکانات بسیار خوبی وجود داشته که شامل حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، مینی بار یا یخچال، تلفن، میز اتو، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، چای ساز و قهوه ساز و ... هستند.

اتاق های هتل شاه پالاس باکو

امکانات رفاهی و رستوران های هتل شاه پالاس باکو

این هتل یک رستوران و دو کافی شاپ داشته. در رستوران های این هتل انواع و اقسام غذاهای اروپایی، آسیایی، بین المللی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف سرو می کنند. میهمانان تور باکو با اقامت خود در این هتل از امکانات تفریحی بسیارخوبی مثل سالن بدنسازی، حمام ترکی، سونا و جکوزی، ماساژ و اسپا، استخر و ... برخوردار باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل شاه پالاس باکو

دسترسی های نزدیک به هتل شاه پالاس باکو

هتل شاه پالاس چهار ستاره در باکو، هفت کیلومتر با ساحل شیخف فاصله دارد. همینطور جاذبه ها گردشگری معروف این شهر نیز بسیار نزدیک به هتل شاه پالاس باکو هستند مثل بلوار اصلی، مرکز شهر، شهر تاریخی ایچری و ... از هتل شاه پالاس تا فرودگاه بین المللی تنها بیست کیلومتر فاصله است.