پیشنهادی اقامتی لوکس و مجلل در مرکز شهر کوالامپور با هتل شانگری‌ لا (Shangri-La) کوالامپورهتلی 5 ستاره با اینترنت رایگان و استخر روباز که تنها 5 دقیقه پیاده‌روی با برج‌های دوقلو پتروناس و 45 دقیقه رانندگی با فرودگاه بین‌المللی کوالامپور فاصله دارد.دکوراسیون زیبا، اتاق‌های میهمان لوکس و مجلل با ارائه چشم‌اندازی بزرگ و واضح از شهر، تجهیز شده به تلویزیون صفحه تخت، مینی‌بار و دستگاه قهوه/چای جوش، سرویس بهداشتی و حمام در فضایی به اندازه کافی بزرگ از شهر از جمله ویژگی‌های است.میهمانان می‌توانند در وان‌ آرامش را تجربه کنند یا از ماساژ درمانی لذت کافی را ببرند. امکان ورزش روزانه در باشگاه بدن‌سازی هتل، و همچنین ارائه مرکز مفیدی در جهت کسب‌وکار از دیگر خدمات هتل است. سرو انواع غذاهای ژاپنی، چینی، بین‌الملل و غذاهای گیاهی در 6 رستوران داخل هتل، نوشیدنی در سالن بار، تراس کنار استخر از خدمات مورد علاقه مسافرین براساس آخرین نظرسنجی انجام‌شده از آنهاست. خدمات ارائه شده نسبت به پول پرداختی در مقایسه با دیگر جاها در کوالامپور با توجه به آخرین نظرسنجی از میهمانان هتل، واقعاً چشم‌گیر و عالی ارزیابی شده است. قادر به صحبت کردن با زبان‌های ژاپنی، مالزیایی، عربی، چینی و انگلیسی از توانایی‌های دیگر هتل است.

دیگر خدمات معروف هتل شانگری-لا کوالامپور:

ماساژ، نگهداری از کودکان و خدمات مخصوص کودک، وان آب داغ و جکوزی، باغ، وای‌فای رایگان، نوشیدنی‌های عالی، استخر، امکان دائمی لغو رایگان تمامی اتاق‌های رزوشده از طریق مسنجر، امکان سرو غذاهایی در رستوران هتل به صورت جداگانه و با قیمت ثابت و تعریف‌شده و هم‌چنین به صورت سرو سرویس، تبدیل ارز، برق انداختن کفش، لاندری، امکان برقراری جلسات مربوط به بازرگانی و یا ضیافت‌های مرتبط، امکانات مربوط به فکس و فتوکپی، طراحی اتاق سیگار،کرایه اتوموبیل، تهویه مطبوع در تمامی اتاق‌ها و فضای هتل، آسانسور، امکان خرید در مغازه‌های داخل محوطه هتل و همچنین مغازه‌های مخصوص خرید سوغاتی در داخل هتل، باربر، سالن زیبایی، امکانات مناسب معلولین، اتاق‌های مخصوص افراد غیرسیگاری، روزنامه، خدمات تمیزکاری داخل اتاق، اینترنت و پارکینگ رایگان.

نکاتی در مورد هتل شانگری لا کوالامپور

  1. امکان نگهداری حیوانات در داخل هتل ممنوع است.
  2. امکان لغو و پیش‌پرداخت با توجه به نوع اتاق است.
  3. تمامی اقامت کودکان زیر 12 سال در صورت استفاده از تخت یا تخت‌های موجود در اتاق‌های رزو شده، رایگان است.
  4. اقامت رایگان کودکان زیر 2 سال در تخت‌های مخصوص کودک.
  5. کودکان بالای 12 سال و بزرگسالان به ازای هر تخت اضافه، هرشب موظف به پرداخت 100 رینگت مالزیایی (معادل با 762679.18 ریال) هستند.
  6. ماکزیمم تخت یا تخت کودک اضافه درخواستی در هر اتاق 1 عدد است.
  7. هر نوع تخت یا تخت کودک اضافه درخواستی باید مورد تأیید مدیر هتل واقع شود.
  8. ضمیمه‌ها به طور اتومات در هزینه‌های هتل حساب نمی‌شود و شما مجبور خواهید شد تا در طول مدت اقامت خود به‌طور جداگانه پرداخت نمایید.
  9. مکان‌های توریستی در نزدیکی هتل شانگری-لا، کوالامپور
  10. برج منارا                                      0.2 miles
  11. دنگ ونگی ( Dnag Wangi)              0.3 miles
  12. برج‌های دوقلوی پتروناس                   0.4 miles
  13. ارکستر سمفونی مالزی                       0.5 miles
  14. آکواریم کوالامپور                             0.5 miles
  15. گالری استارهیل (Stathill)                 0.6 miles
  16. میدان برجایا تایمز (Berjaya times)     0.8 miles
  17. مرکز خرید شهر فستیوال                    3.6 miles

با آرزویی سفر خوش و به‌یاد ماندنی تور مالزی