هتل سیرا بوتیک پوکت تایلند : هتل سه ستاره سیرا بوتیک موقعیت مکانی بسیار خوبی داشته و از اتاق های خود به سمت کوه چشم انداز دارد. این هتل میز منشی تور داشته و توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری تایلند میتوانند برنامه ریزی و گشت و گذارهای خود را مطابق با برنامه های هتل پیش ببرند. اینترنت بی سیم رایگان در سراسر هتل سیرا بوتیک پوکت تایلند ارائه شده و خدماتی که این هتل به میهمانان خود ارائه میدهد شامل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، صندوق امانات، سالن کنفرانس و جلسات، صرافی، آسانسور، حمل و نگهداری از چمدان ها، سالن آرایشی و ... می باشند.

هتل سیرا بوتیک پوکت تایلند

اتاق های هتل سیرا بوتیک پوکت تایلند

اتاق های این هتل سه ستاره به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های یک تخته
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های دولوکس

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره دارای امکانات مدرن و بسیار خوبی نظیر سیستم تهویه هوا، مینی بار یا یخچال، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، نظافت روزانه، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، اینترنت بی سیم رایگان و ... می باشند. همینطور سرویس دهی به اتاق ها به صورت شبانه روزی انجام می شود. دکوراسیون و طراحی اتاق های هتل سیرا بوتیک پوکت تایلند به سبک سنتی تایلندی بوده و اتاق هایی پاک و بدون سیگار هستند.

اتاق های هتل سیرا بوتیک پوکت تایلند

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سیرا بوتیک پوکت تایلند

رستوران این هتل سه ستاره انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، تایلندی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف برای میهمانان تور لحظه آخری تایلند سرو می کند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده آن میتواند شامل سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ، استخر و ... باشد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سیرا بوتیک پوکت تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل سیرا بوتیک پوکت تایلند

از این هتل سه ستاره تا ساحل پاتونگ پوکت پنج دقیقه و تا فرودگاه بین المللی شهر 22 کیلومتر فاصله است.