هتل سیتی کینگ دبی : هتل دو ستاره سیتی کینگ دبی در دیره، امتداد ساحل خور قرار دارد. این هتل به صورت شبانه روزی میهمانان خود را پذیرش می کند. سرویس دهی به تمام اتاق ها 24 ساعته است. اینترنت بی سیم و پارکینگ اختصاصی به صورت رایگان به میهمانان تور دبی ارائه می شوند. از جمله امکانات و خدماتی که این هتل به میهمانان خود ارائه میدهد میتوان به صرافی، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی، کافی نت، روزنامه در لابی، آسانسور، فروشگاه هدایا و سوغاتی، خدمات خانه داری، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، تاکسی سرویس، سالن کنفرانس و جلسات و ... اشاره کرد.

هتل سیتی کینگ دبی

اتاق های هتل سیتی کینگ دبی

هتل سیتی کینگ دبی در مجموع 66 اتاق داشته که به چند دسته زیر قسمت می شوند :

  • اتاق های VIP
  • اتاق های بدون صدا
  • اتاق های پاک
  • اتاق های استاندارد

امکانات داخلی این اتاق ها بسیار با کیفیت بوده و مدرن بوده مثل اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، سیستم تهویه هوا، تلویزیون ماهواره ای، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، بطری آب معدنی رایگان، تلفن، سرویس دهی شبانه روزی و ... .

اتاق های هتل سیتی کینگ دبی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سیتی کینگ دبی

رستوران این هتل دو ستاره برای میهمانان تور دبی انواع و اقسام غذاهای بین المللی، کلاسیک، محلی و سنتی را آماده میکنند. کافه هتل نیز مشغول به آماده کردن نوشیدنیهای مختلف برای توریست هاست. میهمانان تور دبی در هتل سیتی کینگ دبی از انواع امکانات رفاهی مثل سونا و جکوزی، استخر روباز، سالن بدنسازی، دارت، ماساژ و اسپا، بیلیارد، حمام گرم و ... برخوردار هستند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سیتی کینگ دبی

دسترسی های نزدیک به هتل سیتی کینگ دبی

هتل سیتی کینگ دو ستاره در دبی، در منطقه دیره قرار دارد. بیشتر توریست ها و گردشگران تور دبی این منطقه را به خاطر مراکز تجاری لوکس و مراکز تفریحی بسیار خوب، برای اقامت انتخاب می کنند.