هتل سیتروس پارک پاتایا تایلند : هتل چهار ستاره سیتروس پارک پاتایا تایلند میهمانان خود را به صورت شبانه روزی پذیرش می کند. همینطور خدماتی که به توریست ها و گردشگران تور تایلند ارائه میدهد شامل پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، خدمات پرستاری از کودکان، صندوق امانات، صرافی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، آسانسور، نگهداری از چمدان ها، سالن کنفرانس و جلسات، کرایه اتومبیل، سالن آرایشی، خدمات پزشکی، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ...  

هتل سیتروس پارک پاتایا تایلند

اتاق های هتل سیتروس پارک پاتایا تایلند

هتل سیتروس پارک پاتایا تایلند، به طور کلی 119 اتاق و سوئیت مدرن و بسیار شیک داشته که همه به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های یک تخته
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته
  • اتاق های چهار تخته
  • سوئیت معمولی
  • سوئیت دولوکس

برای تمام اتاق های این هتل چهار ستاره سرویس دهی ها به صورت 24 ساعته می باشد. درب تمام اقامتگاه ها به صورت الکترونیک بوده و امکاناتی که داخل هر یک از آن ها به صورت رایگان ارائه شده است شامل تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، سیستم تهویه هوا، نظافت روزانه، گاوصندوق، مبلمان و صندلی های راحتی و ... میباشند.

اتاق های هتل سیتروس پارک پاتایا تایلند

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سیتروس پارک پاتایا تایلند

رستوران هتل سیتروس پارک پاتایا تایلند انواع غذاهای بین المللی، تایلندی، محلی، اروپایی و آسیایی را برای میهمانان تور تایلند خود سرو می کنند. صبحانه ها در این هتل به صورت بوفه ای سرو می شوند. غذاهای روسی و نوشیدنی های مختلف در بار کنار استخر روی پشت بام آماده می شوند. این هتل چهار ستاره برای میهمانان تور تایلند، استخر روباز، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ و ... را به عنوان امکانات رفاهی ارائه میدهد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سیتروس پارک پاتایا تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل سیتروس پارک پاتایا تایلند

هتل سیتروس پارک چهار ستاره تایلند تا ساحل پاتایا هفت دقیقه فاصله دارد. جاذبه های گردشگری و تفریحی نزدیک به این هتل خیابان معروف واکینگ استریت با ده دقیقه فاصله، بازار شناور، پارک پاتایا، معبد وات فرا یایی و دنیای زیر آب، نهایت با دوازده دقیقه فاصله از این هتل قرار دارند.