هتل سیتادینس تفلیس گرجستان : هتل چهار ستاره سیتادینس تفلیس، از بهترین هتل های شهر، چه از نظر موقعیت مکانی و چه از نظر سرویس دهی و خدمات می باشد. کارکنان و خدمه این هتل با میهمانان و توریست های تور گرجستان به زبان های روسی، انگلیسی و گرجی صحبت کرده و خدماتی که به آن ها ارائه میدهند شامل ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، صندوق امانات، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، آسانسور، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس و جلسات، پارکینگ اختصاصی رایگان، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، و ... می باشند.

هتل سیتادینس تفلیس گرجستان

اتاق های هتل سیتادینس تفلیس گرجستان

هتل سیتادینس تفلیس گرجستان، در مجموع 66 اتاق شیک و بسیار راحت داشته که میتوان گفت تمام امکاناتی که توریست ها و گردشگران تور گرجستان ممکن است لازم داشته باشد را دارند مثل گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، DVD Player، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم تهویه هوا، آشپزخانه های مجهز و ... . همینطور پنجره اتاق ها رو به منظره ای زیبا و جذاب هستند.

اتاق های هتل سیتادینس تفلیس گرجستان

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سیتادینس تفلیس گرجستان

در رستوران این هتل چهار ستاره انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، آسیایی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان سرو می شوند. صبحانه های آن نیز بوفه ای و اورگانیک است. کافه هتل نیز برای صرف نوشیدنی، روی پشت بام قرار دارد. امکانات رفاهی هتل شامل سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، اسپا و ماساژ و ... می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سیتادینس تفلیس گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل سیتادینس تفلیس گرجستان

هتل سیتادینس چهار ستاره در شهر تفلیس، نزدیک به میدان آزادی و مرکز شهر قرار داشته به همین خاطر محبوب بسیاری از توریست ها و گردشگران تور گرجستان است. در کنار این هتل، انواع رستوران ها، فروشگاه ها و مراکز تجاری و تفریحی بسیاری وجود داشته. ایستگاه مترو، موزه ملی و قسمت قدیمی شهر تفلیس نیز با هتل ده دقیقه فاصله دارند.