هتل سوئیس اوتل ازمیر : درست در محله آل سانجاک مرکز شهر ازمیر هتل پنج ستاره لوکس و مدرنی رو به دریای اژه قرار گرفته. هتل سوئیس اوتل ازمیر با امکانات و خدمات منحصربفردی که به میهمانان خود میدهد یکی از بهترین هتل های این منطقه شناخته شده. هتل سوئیس اوتل ازمیر دکوراسیون و طراحی بسیار مدرنی وسط این شهر تاریخی دارد. همینطور بهترین کارکنان را داشته که این کارکنان به صورت شبانه روزی به پذیرش کرده و به اتاق ها سرویس میدهند. هتل سوئیس اوتل ازمیر میتواند تمام امکانات و خدمات که از یک هتل پنج ستاره انتظار دارید را ادر اختیارتان قرار دهد.

هتل سوئیس اوتل ازمیر

اتاق های هتل سوئیس اوتل ازمیر

اتاق های این هتل بهترین طراحی های منطقه را داشته، کف پوش همه اتاقها از چوب های جنگل بوده و با مبلمان روشن دکور شده اند. همه اتاق ها دارای امکانات ویژه مثل اینترنت بی سیم و لوازم آرایشی بهداشتی رایگان هستند همچنین هتل سوئیس اوتل ازمیر به افراد کم توان و معلولین نیز سرویس میدهد و اتاقهای ضد سیگار و سیگاری نیز ارائه میدهد. فضای اتاق ها بسیار باز بوده و تقریبا همه اتاق ها تراس هایی با نمای خلیج ازمیر دارند. سیستم تهویه هوا، تلوزیون ماهواره ای، میزکار، یخچال یا مینی بار و حمام لوکس و مجهز از جمله امکانات خوب هتل سوئیس اوتل ازمیر میباشد.

اتاق های هتل سوئیس اوتل ازمیر

امکانات تفریحی و رستوران های هتل سوئیس اوتل ازمیر

امکانات تفریحی و سرگرم کننده ای که هتل سوئیس اوتل ازمیر برای میهمانان توریست و گردشگر تور ازمیر خود در نظر گرفتند بسیار بهتر از دیگر هتل های این منطقه است مثل امکان اجاره ماشین یا دوچرخه، زمین گلف، باشگاه های بدنسازی، آبگرم، سونا و جکوزی، استخرهای روباز و سرپوشیده و زمین بازی کودکان از جمله امکانات تفریحی هتل سوئیس اوتل ازمیر میباشد. شام را روی پشت بام هتل سوئیس اوتل ازمیر با منظره بی نظیر و فوق العاده خلیج ازمیر داشته باشیدو یا اگر فضای دوستانه میخواهید رستوران آکواریوم با بهترین غذاها و کباب ها پذیرای شما خواهد بود.