هتل سوچی پلازا کمپلکس ارمنستان : هتل سه ستاره سوچی پلازا کمپلکس، سال 2013 در ایروان ارمنستان تاسیس شد. این هتل از جمله امکانات و خدماتی که برای میهمانان خود ارائه میدهد شامل سالن کنفرانس و جلسات، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، اینترنت بی سیم و پارکینگ اختصاصی رایگان، کرایه اتومبیل، محوطه مخصوص غیر سیگاری ها، خشکشویی و اتوشویی، آسانسور، نگهداری از کودکان، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... می باشند.

هتل سوچی پلازا کمپلکس ارمنستان

اتاق های هتل سوچی پلازا کمپلکس ارمنستان

تمام اتاق های این هتل سه ستاره در ارمنستان با رنگ های شاد و گرم طراحی شده و امکانات بسیار خوبی از جمله سیستم تهویه هوا، DVD Player، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، چای ساز و قهوه ساز، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه و ... در خود دارند.

اتاق های هتل سوچی پلازا کمپلکس ارمنستان

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سوچی پلازا کمپلکس ارمنستان

رستوران این هتل برای میهمانان تور ارمنستان خود انواع و اقسام غذاهای بین المللی، اروپایی و ارمنی را همراه با موسیقی زنده سرو می کند. نوشیدنی ها نیز در کافه بار سوچی پلازا کمپلکس آماده می شوند. از امکانات رفاهی این هتل میتوان به سونا و جکوزی، استخر روباز، سالن ورزشی، کارائوکه، بیلیارد و ... اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سوچی پلازا کمپلکس ارمنستان

دسترسی های نزدیک به هتل سوچی پلازا کمپلکس ارمنستان

هتل سه ستاره سوچی پلازا کمپلکس ارمنستان، بیست دقیقه از مرکز شهر ایروان فاصله دارد. همینطور فرودگاه زوارتنوتس در 23 کیلومتری آن قرار دارد.