هتل سولیس سوچی : تعطیلات عید خود را با تفریح و سرگرمی در شهر سوچی روسیه، به یاد ماندنی و هیجان انگیز کنید ! قبل از هر سفر، باید اقامتگاه و هتلی برای خود رزرو کنید که اینبار هتل پیشنهادی ما در شهر سوچی، هتل سولیس پنج ستاره، هتلی در منطقه کوهستانی با منظره و جاذبه های بکر و آب و هوای فوق العاده، برای شماست. با اقامت در این هتل به ایستگاه های تله کابین نزدیک بوده و علاوه بر این، از امکانات بسیار خوبی مثل ترانسفر فرودگاهی، سالن کنفرانس و مراسمات، اینترنت و پارکینگ رایگان، سالن ارایشی، صرافی و ... برخوردار خواهید بود.

هتل سولیس سوچی

اتاق های هتل سولیس سوچی

52 اتاق در دو فاز، از اقامتگاه های این هتل میباشد که آن را به چند دسته سوئیت ها مختلف، اتاق های سوپریور، سوپریور کینگ، سوئیت سوپریور و ... تقسیم کرده. هرکدام از اتاق ها را با رنگ های گرم و دکوراسیون مدرن، تزئین کرده است. اینترنت به صورت رایگان در اتاق ها ارائه میشود. توریست ها و گردشگران تورهای روسیه میتوانند به صورت رایگان از لوازم بهداشتی و ارایشی موجود در اتاق ها استفاده کنند. همینطور امکانات دیگری مثل مینی بار، تلویزیون ماهواره ای، سرویس دهی شبانه روزی، حمام اختصاصی، تلفن، سیستم تهویه هوا، میزکار، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی و ... داخل اتاق ها موجود است.

اتاق های هتل سولیس سوچی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سولیس سوچی

رستوران هتل سولیس سوچی غذاهای خوب و لذیذ روسی، محلی و بین المللی را به صورت شبانه روزی برای میهمانان خود آماده میکند. کافه هتل که در لابی قرار داشته انواع نوشیدنی ها را برای شما سرو میکنند. با اقامت در این هتل، از امکاناتی نظیر حمام ترکی، سونا و جکوزی، ماساژ، استخر و ... برخوردار هستید.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سولیس سوچی

دسترسی های نزدیک به هتل سولیس سوچی

از هتل سولیس تا ایستگاه راه آهن کراسنایا پولیانا 4.5 کیلومتری، تا فرودگاه بین المللی 47 کیلومتر و تا تله کابین گورنایا کاروسل پانصد متر فاصله داشته که استفاده از این تله کابین تا ایستگاه دوم برای توریست ها و گردشگران تورهای روسیه رایگان میباشد. مسیر رسیدن به تله کابین نیز آسفالت بوده، بنابراین برای رسیدن به آن مسیر راحتی را می پیمایید.