اگر میخواهید اطراف محلی که اقامت میکنید مراکز تفریحی و خرید نزددیک باشد بهترین انتخاب هتل سوفیتل است. از سمت هتل یعنی پالم جمیرا، پنج دقیقه کمتر تا دبی مارینا راه است، تا ساحل 8 دقیقه و تا پارک آبی Wild Wadi و مرکز تجاری دبی مال فقط 15 دقیقه راه است همینطور تا فرودگاه بین المللی تنها 30 دقیقه! اگر نمیخواهید از خودرو استفاده کنید ایستگاه Jbr 2  نیز 500 متر با هتل سوفیتل فاصله دارد. منظره بی نظیری که اتاق های این هتل رو به دریا دارند بسیار زیباست به طوری که نمیتوانید از تماشای آن دست بکشید.

خدمات اتاق های لوکس سوفیتل

هتل سوفیتل خدماتی عالی را برای میهمانان خود در نظر گرفته مثل سوئیت ها که هر کدام از آن ها اتاق پذیرایی، اتاق غذاخوری و سرویس بهداشتی اختصاصی همراه با Lanvin و Hermes دارند، تا اتاق های معمولی که دارای تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، چای یا قهوه ساز، جا رختی و بسیاری از امکانات دیگر هستند. رستوران های هتل سوفیتل غذاهای International  مثل فرانسوی، آسیایی و ایتالیایی را برای شما سرو میکند.

مرکز غذاخوری و تفریحی، ارائه ساحل خصوصی،2 زمین تنیس، اسکله همراه با قایق، سه استخر بزرک آب گرم، آب دریا و استخری برای کودکان دارد. شما میتوانید انواع ماساژها را بعد از یک روز پر جنب و جوش در اتاق Relaxation  تجربه کنید. هتل سوفیتل یک جلسه آموزش عکاسی را به شما رایگان میدهد و پذیرش 24 ساعت دارد.. هتل سوفیتل یکی انتخاب اول مسافران تور دبی است. 

آدرس :

Jumeirah Beach Residence -Beach Side - Dubai Marina, Jumeirah Beach Residence, Dubai, United Arab Emirates