هتل سورین پوکت : هتل پنج ستاره سورین تا ساحل پاتونگ سی دقیقه فاصله دارد. این هتل شیک و لوکس میتواند گزینه مناسبی برای توریست ها و گردشگران تور تایلند باشد که به دنبال اقامتی راحت و مجهز هستند. هتل سورین پوکت امکانات و خدمات بروز و بسیار مناسبی برای میهمانان ارائه میدهد. از جمله امکانات این هتل پنج ستاره میتوان به ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، کرایه اتومبیل، خدمات خانه داری، نگهداری از کودکان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان صرافی، صندوق امانات، سالن کنفرانس و جلسات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، خدمات مخصوص برای افراد معلول، کتابخانه، پارکینگ اختصاصی و ... اشاره داشت.

 هتل سورین پوکت

اتاق های هتل سورین پوکت

هتل سورین پوکت به طور کلی دارای 108 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت های اختصاصی

در تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل پنج ستاره برای راحتی میهمانان و توریست های تور ارزان تایلند امکانات بسیار خوبی نظیر مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، گاوصندوق و ... ارائه شده اند.

اتاق های هتل سورین پوکت

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سورین پوکت

این هتل پنج ستاره برای میهمانان و توریست های تور لحظه آخری تایلند، امکانات رفاهی و سرگرم کننده بی نظیری مثل تنیس، استخر روباز و سرپوشیده، پینگ پنگ، غواصی، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی و ... فراهم کرده است. در رستوران هتل سورین پوکت انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، سنتی و ... همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد سرو می شوند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سورین پوکت