هتل سورملی استانبول : این هتل پنج ستاره، در یکی از توریستی ترین منطقه های استانبول، شیشیلی قرار داشته و به خاطر امکانات و خدمات خوب و مناسبی که ارائه میدهد، یکی از بهترین هتل های این منطقه از نظر توریست ها و گردشگران تور استانبول شناخته شده. این هتل به صورت 24 ساعته پذیرش کرده و دارای خدماتی مثل پارکینگ، اینترنت رایگان در سراسر هتل، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویسف سالن کنفرانس و مراسمات، سالن آرایشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... میباشد.

هتل سورملی استانبول

اتاق های هتل سورملی استانبول

همه اتاق های هتل سورملی استانبول مجهز به اینترنت بی سیم رایگان و سرویس دهی شبانه روزی هستند. داخل هر اتاق امکاناتی نظیر سیستم تهویه هوا، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، میز اتو، تلفن، تلویزیون ماهواه ای، میزمطالعه، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، چای ساز و قهوه ساز و ... هستند. همینطور توریست ها و گردشگران تور استانبول میتوانند در صورت درخواست، وعده های غذایی خود را در اتاق میل کنند.

اتاق های هتل سورملی استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سورملی استانبول

رستوران روگای این هتل در منطقه بسیار معروف بوده و انواع و اقسام غذاهای محلی و بین المللی را در سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام آماده میکند. همینطور کافه لابی نیز اتواع نوشیدنی ها و شیرینی ها را آماده میکند. دیگر رستوران ها و کافه های هتل سورملی استانبول در فضای باز و تراس قرار دارند. از خدمات رفاهی و تفریحی این هتل پنج ستاره میتون به استخر روباز به همراه تراس و صندلی های مخصوص حمام آفتاب، حمام ترکی، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، ماساژ و .. اشاره کرد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سورملی استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل سورملی استانبول

هتل سورملی یکی از بهترین هتل های استانبول از نظر دسترسی به خیابان ها و مراکز تجاری و تفریحی این شهر است. از هتل سورملی تا کاخ ییلدیز و خیابان معروف استقلال سه کیلومتر، تا مرکز خرید جواهر و یک کیلومتر و همینطور جاذبه های گردشگری مثل تنگه بسفر، پل سلطان محمد فاتح، مرکز گردهمایی، نمایشگاه لطفی کردار و ... نزدیک به هتل سورملی استانبول قرار دارند. فرودگاه بین المللی استانبول تا هتل سورملی هجده کیلومتر فاصله دارد.