هتل Suba برنده جایزه بوتیک شده و خونگرمی کارکنان هتل موجب محبوبیت آن بین توریست ها شده است. اگر مایل به سفر تجاری هستید این هتل چهار ستاره میتواند برای شما مفید باشد. دیگر نیازی نیست نگران زمان خود باشید چرا که هتل 24 ساعته پذیرش میکند و برای راحت بودن شما امکانات بی نظیری برایتان فراهم میکند. همینطور از نظر دسترسی هم خوب است، فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی، چهار کیلومتر، دو کیلومتر با موزه و پنج کیلومتر راه تا کنوانسیون بین المللی بین المللی دارد. هتل سوبا اینترنت و پارکینگ را به صورت رایگان در اختیار میهمانان خود قرار میدهد.

امکانات اتاق ها

هتل 92 اتاقه که سوئیت هم دارد سرویس خاصی به میهمانان میدهند تا در آرامش و آسایش باشند. این خدمات شامل تلوزیون تخت، تهویه مطبوع و Ipad، حمّام اختصاصی ، مینی بار و کانال های کابلی و منظره از شهر دبی که از هر اتاق قابل مشاهده و تماشایی است.

امکانات و قابلیت های هتل suba

کارکنان هتل قادر به صحبت در زبان های هندی، انگلیسی، و عربی هستند و رفتار کاملا مودبانه دارند شما را برای استفاده کردن از امکانات تفریحی هتل مثل سونا، مرکز فیتنس، اسپا و مرکز سلامتی، ماساژ ،استخر روباز، تراس و تراس آفتاب راهنمایی میکنند.

امکان سفارش غذای جداگانه و درخواست مواد غذایی از رستوران وجود دارد. اگر ماشین ندارید میتوانید از امکان اجاری خودرو استفاده کنید. تبدیل کردن ارز، محافظت از چمدان ها، خشکشویی، خدمات اتو، ماشین برق کفش، اتوی بخار لباس ها، آرایشگاه برای خانم ها و خدمات نگهداری از کودک را برای میهمانان فراهم میکند. قیمت خوب و مناسب این هتل توریست های تور دبی را به خود جذب میکنند.

آدرس و تلفن :

Al Rigga,Deira,Near Taj Palace - Dubai - United Arab Emirates

+971 4 603 0777