هتل سوبا دبي : میخواهید اقامتی در آرامش را تجربه کنید؟ خدمات 24 ساعته میخواهید ؟ هتل 4ستاره سوبا این امکانات را برای شما فراهم میکند. هتل سوبا دبي به میهمانی نوازی عالی کارکنان که به زبان های فیلیپینی، هندی، انگلیسی، عربی با شما صحبت میکنند معروف است. علاوه براین پارکینگ و اینترنت را بدون دریافت هیچ هزینه ای در اختیار شما قرار میدهد. خدمات عمومی مثلل لباسشویی و خشکشویی و اتو نیز برای میهمانان فراهم شده است. داخل هتل یک زیارتگاه کوچک نیز وجود دارد. توجه داشته باشید که در هیچ مکانی از هتل نمیتوان  سیگار کشید.

اتاق های هتل سوبا دبي :

اتاق ها به دسته های خانوادگی،، عایق صدا و ویژه معلولین تقسیم میشود. داخل هر اتاق یک Ipad برای استفاده میهمانان موجود است. از نظر تهویه هوا نیز از سیستم تهویه مناسبی برخوردار هستند و وسایل گرمایشی دارند. نمای بیرونی هتل بسیار رو به کل شهر است.

اتاق های هتل سوبا دبي

امکانات و رستوران های هتل سوبا دبي :

رستوران های هتل میتوانند 24 ساعته و جدا برای شما غذا سرو کنند و یا به درخواست شما مواد غذایی مورد نیاز را بیاورند. این هتل یک سالن ورزشی کاملا مجهز داشته و استخری برای استفاده 24 ساعته برای همه توریست ها و گردشگران تور دبی. برای تجربه سکوت و رفع خستگی مرکز اسپا و ماساژ را امتحان کنید.

امکانات و رستوران های هتل سوبا دبي

فاصبه هتل تا فرودگاه بین المللی فقط چهار کیلومتر است.

آدرس هتل سوبا دبي :

Al Rigga street, Deira, Dubai, United Arab Emirates