هتل سه ستاره رینبو دبی : این هتل سه ستاره در خیابان خالدبین، کارکنانی مجرب و آموزش دیده و مسلط به زبان های انگلیسی و عربی دارد. همینطور توریست ها و گردشگران تور دبی میتوانند هر ساعتی از شبانه روز میهمانان خود را پذیرش کنند. امکاناتی مثل پارکینگ و اینترنت وایربس در این هتل رایگان ارائه میشوند. رفت و آمد توریست ها و گردشگران به سمت فرودگاه بین المللی دبی با ترنسفر فرودگاهی انجام میشود.

هتل سه ستاره رینبو دبی

اتاق های هتل سه ستاره رینبو دبی

هتل سه ستاره رینبو دبی چهل اتاق و سوئیت برای میهمانان تور دبی دارد. اتاق های هتل رینبو به خاطر امکاناتی که دارند باب سلیقه توریست ها و گردشگران قرار گرفتند. این اتاق ها هرکدام دارای مینی بار، میزمطالعه، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی، تلوزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی، چای ساز و قهوه ساز، لوازم آرایشی و بهداشتی، اینترنت وایرلس رایگان، مبلمان و ... میباشند

اتاق های هتل سه ستاره رینبو دبی

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل سه ستاره رینبو دبی

رستوران های هتل رینبو غذاهای مختلف و متنوع عربی و بین المللی را برای شما آماده میکند. همینطور از امکانات تفریحی خوب این هتل سه ستاره میتوان به استخر روبازی که روی پشت بام خود داشته و منظره ای پانوراما از شهر دبی دارد، اشاره کرد. همینطور سونا، جکوزی، تراس آفتاب و باشگاه ورزشی نیز در کنار آن هستند. از هتل سه ستاره رینبو دبی تا بازار هندی ها، مرکز خری بورجمان و دبی کریک فاصله ای پانزده دقیقه ای وجود دارد.