هتل سنتیدو زینپ آنتالیا : هتل باشکوه و فوق العاده سنتیدو زینپ، در منطقه بلک ترکیه قرار داشته و در کنار خود دریای مدیترانه و باغ بزرگی از درخت های کاج دارد. این هتل پنج ستاره آنتالیا حدود 131000 مترمربع مساحت و 290 متر ساحل اختصاصی داشته. هتل سنتیدو زینپ آنتالیا بعد از بازسازی هایی که در 2009 روی آن انجام شد، اکنون دارای امکانات و خدمات بروزی مثل سالن کنفرانس و جلسات، خشکشویی و اتوشویی، خدمات پزشکی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، صندوق امانات، صرافی، اینترنت بی سیم رایگان، نگهداری از کودکان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی و ... می باشند.

هتل سنتیدو زینپ آنتالیا

اتاق های هتل سنتیدو زینپ آنتالیا

هتل سنتیدو زینپ آنتالیا، به طور کلی دارای 180 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت های تراس دار
  • سوئیت های ماه عسل
  • سوئیت های سوپریور
  • سوئیت های دوپلکس

تقریبا تمام اتاق ها و سوئیت های هتل سنتیدو زینپ آنتالیا دارای تراس اختصاصی هستند. همینطور هوای داخلی آن ها با سیستم تهویه هوا تنظیم شده اند. برای هر اتاق و سوئیت این هتل پنج ستاره یکسری امکانات یکسان مثل مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، فرش، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی، گاوصندوق، اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سرویس دهی شبانه روزی، چای ساز و قهوه ساز، نظافت روزانه و ... ارائه شده است.

اتاق های هتل سنتیدو زینپ آنتالیا

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سنتیدو زینپ آنتالیا

سه رستوران در هتل سنتیدو زینپ فعالیت می کنند. در رستوران اصلی غذاهای بین المللی و در دو رستوران دیگر غذاهای فرانسوی و مکزیکی همراه با نوشیدنی های مختلف گرم و سرد سرو می شوند. بهترین قسمت هتل سنتیدو زینپ، قسمت امکانات رفاهی است. در این قسمت انواع استخرهای روباز و سرپوشیده، زمین بازی مخصوص کودکان، سالن بدنسازی، اسپا و ماساژ، حمام ترکی، بیلیارد، جت اسکی، پاراسیلینگ، کاتاماران، بادسواری، تنیس، والیبال ساحلی، مینی فوتبال، بوچیا، شافل بورد، بسکتبال، تفنگ بادی، مینی فوتبال، ایروبیک، گلف و ... وجود داشته تا توریست ها و گردشگران تور آنتالیا با استفاده از این تفریحات اوقات فراغت خود را در هتل سنتیدو زینپ بگذرانند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سنتیدو زینپ آنتالیا

دسترسی های نزدیک به هتل سنتیدو زینپ آنتالیا

هتل سنتیدو زینپ پنج ستاره آنتالیا، از مرکز شهر چهل کیلومتر و از فرودگاه بین المللی نیز سی کیلومتر فاصله دارد.