هتل سنت جورج دبی : هتلی سه ستاره در نزدیکی بازار طلا و مراکز تفریحی است و بسیار بزرگ و جادار است. شما میتوانید با پرداخت 60 درهم یک روز کامل اینترنت داشته باشید و همینطور نیازی به رزرو پارکینگ نیست و شما میتوانید با پداخت مبلغی پارکینگ خصوصی داشته باشید.کارکمن خوب هتل سنت جورج دبی به زبان های فیلیپینی، روسی، اندونزیایی، هندی، فرانسوی، انگلیسی، عربی مسلط هستند و به صورت شبانه روزی به شما سرویس ارائه میدهند.

اقامتگاه های هتل سنت جورج دبی :

این اتاقها با نمای پانورامیک دکور شده و دارای تهویه مناسبب هوا هستند. هر اتاق دارای مینی بار و حمام اختصاصی و تلوزیون ماهواره است.

اقامتگاه های هتل سنت جورج دبی ‏

رستورانها هتل سنت جورج دبی :

رستوران ایرانی هتل به اسم tehran by night غذاهای ایرانی برای میهمانان ایرانی تور دبی سرو میکند. شما میتوانید شب را در دیسکوی ویژه تاپ اکسکلاسیو پرطرفدار شبی پرهیجان و خوب را تجربه کنید. قسمت کافی شاپ هتل شبانه روزی به شما سرویس میدهد. و یا در قسمت بیلیارد هتل همزمان با نوشیدن نوشیدنی مورد علاقه خود مشغول به بازی کردن باشید.

رستورانها هتل سنت جورج دبی ‏

هتل سنت جورج دبی نزدیک به بازار طلا و ایستگاه متروالراس میباشد و دسترسی خوبی به مراکز تفریجی و تجاری دارد. تا فرودگاه بین المللی نیز ده دقیقه فاصله دارد.

آدرس هتل سنت جورج دبی :

Alras, Dubai, United Arab Emirates