هتل سناتور استانبول : هتل چهار ستاره سناتور، نزدیک به میدان معروف و محبوب تکسیم بوده و از مراکز خرید و جاذبه های گردشگری فاصله بسیار کمی دارد. هتل سناتور بنابر امکانات و خدماتی که به میهمانان و توریست های تور استانبول ارائه میدهد، به نوعی با هتل پنج ستاره تفاوتی ندارد. میهمانان و توریست های تور استانبول با اقامت خود در این هتل از خدماتی نظیر صندوق امانات، خشکشویی و اتوشویی، سالن کنفرانس و جلسات، نگهداری از کودکان، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، سالن آرایشی، صرافی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، سالن کنفرانس و جلسات، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، آسانسور، حمل و نگهداری از چمدان ها، پارکینگ اختصاصی رایگان و ... برخوردار خواهند بود.

هتل سناتور استانبول

اتاق های هتل سناتور استانبول

هتل سناتور استانبول دارای 102 اتاق و سوئیت می باشد. این 102 اتاق و سوئیت به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته
  • اتاق های خانواده
  • سوئیت ها

خدمات و امکانات هر اتاق متفاوت و منحصربفرد است. اما یکسری امکانات هستند که به صورت یکسان بین تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل چهار ستاره ارائه شده اند. این امکانات شامل مینی بار، چای ساز و قهوه ساز، لوازم بهداشتی و آرایشی، سرویس دهی شبانه روزی، نظافت روزانه، اینترنت بی سیم رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم تهویه هوا، خدمات خانه داری و ... می باشند.

اتاق های هتل سناتور استانبول

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سناتور استانبول

در رستوران اختصاصی هتل سناتور استانبول، انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ترکی، آسیایی و ... برای میهمانان و توریست های تور استانبول سرو می شوند. نوشیدنی های مختلف گرم و سرد نیز در کافه هتل ارائه می شوند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل چهار ستاره برای توریست ها و گردشگران تور استاتبول میتوان ماساژ، آبگرم، حمام ترکی، سونا، اسپا، جکوزی، حمام بخار و ... را نام برد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل سناتور استانبول

دسترسی های نزدیک به هتل سناتور استانبول

از هتل سناتور چهار ستاره تا شهر قدیمی استانبول ده دقیقه فاصله است. همینطور ایستگاه های تراموا آکسارای، ایستگاه مترو وزنچیلر، ایستگاه مارمارای و بندرآی دی او ینیکاپی بسیار نزدیک به هتل هستند. جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل سناتور استانبول میدان سلطان احمد، مسجد آبی، موزه ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، نمایشگاه سی ان آر و ... هستند. از فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول تا هتل سناتور 35 کیلومتر فاصله است.