هتل سلطانیا استانبول : هتل سلطانیا هتلی بسیار لوکس برای کسانی که میخواهند اقامتی خاص و اشرافی داشته باشند مناسب است. این هتل چهار ستاره یکی از ده هتل برتر از نگاه توریست ها و گردشگران تور استانبول بوده و باتوجه به اسمش امکانات و خدمات بسیار مناسبی برای میهمانان خود دارد. کارکنان هتل سلطانیان به چندین زبان انگلیسی، اسپانیایی، عربی و ترکی صحبت میکنند تا در طول اقامت خود بتوانید به راحتی با میهماندار و خدمه هتل صحبت کنید. خدمه هتل در هر ساعت از شبانه روز به میهمانان خود خدماتی مثل اتوشویی، نگهداری از کودکان، صرافی، تبدیل ارز، پارکینگ، اینترنت رایگان، آرایشگاه، صندوق امانات، کرایه اتومبیل و ...  ارائه میدهند. یکی از ویژگی های خاص این هتل برگزار کردن جشن های شبانه ترکی بوده که یکی از خاص ترین برنامه های در استانبول است. با اقامت در هتل سلطانیا استانبول میتوانید در این جشن شرکت داشته باشید. هتل سلطانیا استانبول برای تجاری که در این هتل اقامت دارند اتاق های جلسه و کنفرانس با امکانات مورد نیاز ارائه میدهد. پذیرش میهمانان در هتل سلطانیا اساتانبول شبانه روزی است. هنگام ورود به این هتل به خاطر فضای تاریخی که دارد احساس میکنید وارد یک موزه شده اید.

هتل سلطانیا استانبول

اتاق های هتل سلطانیا استانبول

هر 43 اتاق این هتل هرکدام اسم هایی از زنان امپراطوری عثمانی داشته و با نحوه دکوراسیونی که به سبک اتاق های قصر عثمانی دارند شما را به یاد زمان های قدیم می اندازد. همه اقامتگاه های هتل سلطانیا برای اقامت راحت شما عایق صدا بوده و مجهز به سیستم تهویه هوا مناسب هستند. هرکدام از این اتاق های تاریخی به امکاناتی مثل تلوزیون، تلفن، میز تحریر، حمام، اینترنت وایرلس رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان مجهز هستند. نظافت اتاق ها روزانه و سرویس دهی ها شبانه روزی انجام میشود. امکان سرو صبحانه در اتاق وجود دارد.

اتاق های هتل سلطانیا استانبول

رستوران های و امکانات تفریحی هتل سلطانیا استانبول

صبح های خود را با صبحانه ها مفصل رستورانهای هتل شروع کرده و دیگر وعده های غذایی را در کنار فضای باز هتل میل کنید. امکانات تفریحی هتل سلطانیا استانبول استخری سرپوشیده به همراه سالن اسپا و ماساژ، آبگرم، سونا و جکوزی، حمام های معروف فنلاندی، اجاره دوچرخه و ... میباشد. اگر به دنبال اقامتی بسیار تشریفاتی هستید، هتل سلطانیا چهار ستاره هتل مناسب برای شماست.