هتل سفیر این باکو : این هتل چهار ستاره با قرار داشتن در مرکز شهر، بهترین موقعیت مکانی را برای توریست ها و گردشگران تور باکو دارد. همینطور خدمه این هتل در هر ساعت از شبانه روز که باشد به میهمانان خود سرویس دهی کرده و به زبان های انگلیسی و آذری کاملا مسلط هستند. پذیرش در هتل سفیر این باکو به صورت شبانه روزی بوده و خدماتی که داخل هتل به میهمانان تور باکو ارائه میشوند، شامل اینترنت بی سیم و پارکینگ رایگان، صرافی، صندوق امانات، سالن کنفرانس و جلسات، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری و ... می باشند.

هتل سفیر این باکو

اتاق های هتل سفیر این باکو

هتل سفیر این باکو برای مهیمانان تور باکو خود، 56 اتاق داشته که همه این 56 اتاق، امکانات یکسان و مشابهی مثل سیستم تهویه هوا، تراس، تلویزیون ماهواره ای، لوازم بهداشتی و آرایشی، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی، مبلمان مدرن، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی و نظافت روزانه ای دارند. اتاق های این هتل بسیار تمیز بوده و با اقامت در آن ها بسیار راحت خواهید بود.

اتاق های هتل سفیر این باکو

رستوران های هتل سفیر این باکو

در این هتل چهار ستاره، رستوران آخوندوف قرار داشته که با انواع و اقسام غذاهای بین المللی و محلی خود از میهمانان تور باکو پذیرایی می کند. همینطور نوشیدن های خوبی در قسمت بار داشته و صبحانه ها به صورت بوفه ای سرو می شود.  

رستوران های هتل سفیر این باکو

دسترسی های نزدیک به هتل سفیر این باکو

هتل سفیر این باکو با ایستگاه مترو ایچریشخر پنج دقیقه و ایستگاه قطار سه کیلومتر فاصله دارد. همینطور میدان فانتین و شهر قدیمی باکو نیز در فاصله پنج دقیقه ای از این هتل می باشد. از هتل سفیر این باکو تا فرودگاه بین المللی حیدر علی اف نیز تنها بیست دقیقه با خودرو راه است.