هتل سانشاین ویستا پاتایا : اگر میخواهید مرکز شهر پاتایا اقامت داشته و به ساحل هم نزدیک باشید، هتل سه ستاره سانشاین ویستا پاتایا بهترین گزینه است. این هتل برای توریست ها و گردشگران تور تایلند، درواقع خانه دوم است. امکانات پیشرفته و بسیار زیاد این هتل باعث شده تا احساس کنید در یک خانه اختصاصی اقامت داشته و در آن بسیار راحت باشید. فاصله این هتل رویایی تا ساحل و خلیج پاتایا چهار دقیقه راه بوده و از امکانات آن میتوان به پذیرش شبانه روزی، اینترنت و پارکینگ رایگان، سرویس دهی 24 ساعته، نظافت روزانه، ترانسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، صندوق امانات، سالن ارایشی، سالن کنفرانس و جلسه و .... اشاره کرد.

هتل سانشاین ویستا پاتایا

اتاق های هتل سانشاین ویستا پاتایا

این هتل روی هم رفته 135 اتاق و سوئیت داشته که به 197 اتاق دلوکس، سیزده سوئیت ویستا و یک سوئیت کلاب تقسیم میشوند. همینطور شما همه اتاق ها و سوئیت ها تراس اختصاصی دارند. هر اتاق و سوئیت این هتل بزرگ و جادار بوده و از تمامی امکانات و تجهیزات استاندارد مورد نیاز مثل آشپزخانه و لوازم مورد نیاز، مینی بار یا یخچال، سیستم تهویه هوا، جعبه کمک های اولیه، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی و اینترنت بی سیم برخوردار میباشند.

اتاق های هتل سانشاین ویستا پاتایا\

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سانشاین ویستا پاتایا

هتل سه ستاره سانشاین ویستا، هر غذای سنتی تایلندی، اروپایی، و بین المللی را که بخواهید برای شما سرو میکنند. این هتل دارای سالن بدنسازی، سونا و جکوزی داشته و همینطور یک استخر روباز به همراه کافه تریا روی پشت بام دارد که پیشنهاد میکنیم حتما خود را به یک نوشیدنی روی پشت بام دعوت کنید تا چشم انداز پانورامایی از دریا و خلیج پاتایا را از دست ندهید. 

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سانشاین ویستا پاتایا