هتل سان شاین هیپ پاتایا تایلند : این هتل سه ستاره، در بهترین موقعیت مکانی از پاتایا برای کسانی که میخواهند به راحتی به سایر مناطق شهر دسترسی داشته باشند بوده و همینطور به صورت 24 ساعته به میهمانان و توریست های تور تایلند خدمات ارائه می دهد. ترانسفر فرودگاهی و درون شهری و اینترنت بی سیم از خدماتی هستند که به صورت رایگان در این هتل ارائه می شوند. همینطور توریست ها و گردشگران تور تایلند با اقامت در این هتل سه ستاره از امکاناتی نظیر صندوق امانات، پذیرش شبانه روزی، سالن کنفرانس و همایش، خدمات خشکشویی و اتوشویی و ... برخوردار خواهند بود.

هتل سان شاین هیپ پاتایا تایلند

اتاق های هتل سان شاین هیپ پاتایا تایلند

هتل سان شاین هیپ پاتایا تایلند، به طور کلی 66 اتاق و سوئیت داشته که به پنج دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های سه تخته
  • اتاق های خانوادگی
  • سوئیت ها

داخل این اتاق ها و سوئیت ها، انواع امکانات مورد نیاز برای راحتی میهمانان تور تایلند ارائه شده تا بهترین اقامت را در این هتل سه ستاره داشته باشند. از امکاناتی که این اتاق ها و سوئیت ها دارند میتوان به مبلمان و تخت راحت، اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم تهویه هوا، مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلفن، نظافت روزانه، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل سان شاین هیپ پاتایا تایلند

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سان شاین هیپ پاتایا تایلند

میهمانان تور تایلند در این هتل از امکانات رفاهی بسیار خوبی مثل سالن زیبایی، استخر، سالن اسپا و ماساژ، سالن بدنسازی و ... برخوردار بوده و همینطور بهترین غذاهای ستنی و بین المللی را در رستوران های این هتل سه ستاره خواهند داشت.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سان شاین هیپ پاتایا تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل سان شاین هیپ پاتایا تایلند

این هتل سه ستاره، نزدیک ترین فاصله را با جاذبه های گردشگری این شهر داشته، همینطور فرودگاه بین المللی پاتایا در فاصله 32 کیلومتری از هتل سان شاین هیپ قرار دارد.