هتل سان اند سندز دبی : هتل سه ستاره سان اند سندز، در منطقه دیره، خیابان الریگا قرار داشته و به جاذبه های خوب دبی، دسترسی راحت و نزدیک دارد. این هتل به صورت 24 ساعته میهمانان و توریست های تور دبی خود را پذیرش کرده و از امکانات و خدماتی که به آن ها ارائه میدهد میتوان به پارکینگ اختصاصی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سالن کنفرانس و جلسات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صندوق امانات، اینترنت بی سیم رایگان، صرافی، سالن آرایشی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل و ... اشاره کرد.

هتل سان اند سندز دبی

اتاق های هتل سان اند سندز دبی

هتل سان اند سندز دبی، به طور کلی دارای 118 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های دلوکس
  • سوئیت های رویال

اتاق ها و سوئیت های این هتل، با رنگ های روشن دکور و طراحی شده و از امکاناتی که ارائه میدهند میتوان به حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، تلویزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، مینی بار، تراس اختصاصی برای بعضی از اتاق ها و سوئیت ها، میز مطالعه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت بی سیم رایگان، چای ساز و قهوه ساز، سرویس دهی شبانه روزی و ... را نام برد.

اتاق های هتل سان اند سندز دبی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سان اند سندز دبی

پنج رستوران هتل سان اند سندز برای میهمانان و توریست های تور دبی انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، عربی و ... را سرو می کنند. در کلوپ شهرزاد نیز غذاهای عربی به همراه موسیقی زنده ارائه می شوند. میهمانان هتل سان اند سندز دبی میتوانند برای سرو نوشیدنی و غذاهای سبک، از کافه فلیور هتل که روی پشت بام قرار دارد، استفاده کنند. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده این هتل برای توریست ها و گردشگران تور دبی، شامل اسپا و ماساژ، استخر روباز در پشت بام، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، حمام ترکی و ... می باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل سان اند سندز دبی

دسترسی های نزدیک به هتل سان اند سندز دبی

هتل سان اند سندز سه ستاره دبی از مرکز خرید الغریر فاصله بسیار کمی دارد. همینطور برج العرب در فاصله هفت کیلومتری، مرکز نمایشگاه و کنوانسیون بین المللی در فاصله یک کیلومتری از هتل سان اند سندز قرار دارند. فاصله بین هتل تا فرودگاه بین المللی دبی پنج کیلومتری می باشد.