هتل زینگ پاتایا تایلند : هتل زینگ یکی از نزدیک ترین هتل ها به سمت خیابان توریستی واکینگ استریت و ساحل پاتایا است. این هتل با امکانات بسیار خوب تجهیز شده تا سفری به یاد ماندنی را برای توریست ها و گردشگران تور تایلند رقم بزند، این امکانات شامل پارکینگ و اینترنت رایگان، روزنامه در لابی، صندوق امانات، پذیرش شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، صرافی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری و ... می باشد.

هتل زینگ پاتایا تایلند

اتاق های هتل زینگ پاتایا تایلند

این هتل چهار ستاره، مجموعا 54 اتاق داشته که به سه دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد با هجده متر مساحت
  • اتاق های سوپریور با 21 متر مساحت
  • اتاق های دلوکس با 24 متر مساحت

اتاق های این هتل مبله بوده و تقریبا تمام امکاناتی که در طول سفر احتیاج خواهید داشت را دارد. داخل این اتاق ها امکاناتی از جمله تلویزیون، سیستم تهویه هوا، گاوصندوق، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار یا یخچال، حمام اختصاصی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلفن، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، اینترنت بی سیم و ... موجود است.

اتاق های هتل زینگ پاتایا تایلند

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل زینگ پاتایا تایلند

هتل زینگ پاتایا تایلند سه رستوران با منوهای غذایی مختلف دارد. رستوران اسکارلت، با انواع غذاهای دریایی، آسیایی، استرالیایی و کبابی، رستوران چی فان نیز رستوران شیک و باکلاس با انواع غذاهای آسیایی و رستوران دسین نیز غذاهای آسیایی و سنتی و کبابی برای میهمانان تور لحظه آخری تایلند آماده می کند. کافه زینگ هتل، از شش صبح تا دوازده شب مشغول به سرو انواع غذاهای تایلندی و اروپایی است. از جمله تفریحاتی که میهمانان میتوانند خود را با آن ها در هتل سرگرم کنند شامل استخر، ماساژ و اسپا، مرکز آب گرم و سالن بدن سازی می باشد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل زینگ پاتایا تایلند

دسترسی های نزدیک به هتل زینگ پاتایا تایلند

از این هتل چهار ستاره تا خیابان معروف واکینگ استریت دو کیلومتر و تا ساحل پاتایا 1.5 کیلومتر فاصله دارد. همینطور توریست ها و گردشگران تور ارزان تایلند میتوانند پانزده دقیقه رانندگی به جشنواره مرکزی پاتایا برسند. مرکز شهر نیز در سه کیلومتر از هتل زینگ پاتایا تایلند قرار دارد. از هتل تا فرودگاه بین المللی پاتایا 45 دقیقه راه است.