هتل زاین پاتایا تایلند : هتل پنج ستاره زاین در قسمت شمالی پاتایا، نزدیک به ساحل ناکلوا در سال 2010 ساخته شده است. این هتل خدمات خود را به صورت شبانه روزی به میهمانان و توریست های تور تایلند ارائه میدهد. کارکنان این هتل به زبان های تایلندی و انگلیسی مسلط هستند و از جمله خدماتی که به توریست ها و گردشگران تور تایلند خود ارائه میدهند میتوان به پذیرش شبانه روزی، پارکینگ اختصاصی، صرافی و تبدیل ارز، سالن کنفرانس و جلسات، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، اینترنت بی سیم رایگان، محوطه بدون سیگار، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... اشاره کرد.

هتل زاین پاتایا تایلند

اتاق های هتل زاین پاتایا تایلند

هتل زاین پاتایا به طور کلی دارای 959 اتاق و سوئیت بوده که چند بخش زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های دو تخته
  • اتاق های دولوکس
  • اتاق های رو به ساحل
  • سوئیت جونیور

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل بسیار شیک و لوکس طراحی و دکور شده اند. همینطور برای همه آن ها اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، سیستم تهویه هوا، نظافت روزانه، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و ارایشی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، DVD Player،  تراس اختصاصی، گاوصندوق، میز مطالعه، چای ساز و قهوه ساز و ... به صورت یکسان قرار داده شده تا میهمانان تور تایلند در طول اقامت خود، کمبود چیزی را احساس نکنند.

اتاق های هتل زاین پاتایا تایلند

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل زاین پاتایا تایلند

هتل زاین پنج ستاره، هشت رستوران داشته که انواع و اقسام غذاهای چینی، تایلندی، اروپایی و بین المللی را برای میهمانان تور تایلند سرو می کنند. در قسمت بار نیز انواع نوشیدنی های مختلف گرم و سرد ارائه می شوند. انواع امکانات رفاهی و تفریحی در این هتل برای توریست ها و گردشگران تور تایلند شامل سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، ماساژ و اسپا، پینگ پنگ، استخر روباز، زمین تنیس، باربیکیو، بیلیارد و .... می باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل زاین پاتایا تایلند