خوانسار یکی از شهرهای توابع اصفهان میباشد. یکی از هتل های خوانسار با معماری سنتی و مدرن، هتل زاگرس بوده که در قسمت کوهستانی این شهر جذاب و دوست داشتنی قرار دارد. هتل زاگرس خوانسار در بهترین موقعیت مکانی، یعنی در دامنه کوه ها زاگرس و طبیعت بکر این شهر قرار دارد که چشم اندازی بسیار زیبا از سرچشمه ها و کوهستان ها را به شما میدهد. امکانات داخلی این هتل رستورانها، کافی شاپ، پارکینگ سرپوشیده، اینترنت بی سیم و کافی نت میباشد.

اتاق های هتل زاگرس خوانسار

اتاق های هتل زاگرس، امکانات و خدمات بسیاری برای راحتی توریست ها و گردشگران تور اصفهان دارد از جمله سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلوزیوم بزرگ به همره دو کانال شبانه روزی فیلم مناسب خانواده و کودکان، مینی بار، حمام کامل و چشم انداز فوق العاده میباشد.

امکانات و خدمات هتل زاگرس خوانسار

این هتل امکان برگزاری مراسم عقد و عروسی داشته و تا حدود هزار نفر ظرفیت دارد. سالن بزرگ این هتل دارای اتاق عقد و نورپردازی و سیستم صوتی ها بسیار قوی میباشد. همچنین سیستم تهویه هوا نیز برای راحتی میهمانان در نظر گرفته شده. تاکنون مراسم ها، سمینارها، همایش ها و کنفرانس های دولتی و خصوصی بسیاری در این هتل برگزار شده است.