هتل ریویرا باکو : این هتل چهار ستاره در باکو، راحتی و ایمنی را در طول سفر برای میهمانان خود مهیا میکند. هتل ریویرا باکو شبانه روزی فعالیت داشته و پذیرش انجام میدهد. اینترنت در این هتل به صورت بی سیم و رایگان در تمام مناطق عمومی هتل برای توریست ها و گردشگران تور باکو ارائه میشود. از فرودگاه تا هتل و همینطور برعکس، ترنسفر فرودگاهی فرستاده میشود و یا اگر بخواهید با خودرو خود وارد شوید، میتوانید از پارکینگ اختصاصی رایگان هتل استفاده کنید. تاکسی سرویس هتل در هر ساعت از شبانه روز، به هر نقطه از شهر که بخواهید شما را میرساند. از دیگر خدمات خوب و کاربردی که این هتل برای میهمانان خود تدارک دیده، مرکز بیزنس، کرایه خودرو، سالن کنفرانس و جلسه، سالن همایش و کتابخانه، صندوق امانات، رستوران، محدوده سیگار کشیدن، خدمات خشکشویی و لباسشویی و ... میباشد.

هتل ریویرا باکو

اتاق های هتل ریویرا باکو

هتل ریویرا باکو بیست اتاق تویین، بیزنس دبل، سوئیت رویال و سوئیت معمولی برای میهمانان دارد. این اتاق ها از امکانات خوبی مثل سیستم تهویه هوا، سرویس دهی شبانه روزی، مینی بار، نظافت روزانه، حمام اختصاصی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، تلفن، تلوزیون ماهواره ای، تراس، نشیمن بزرگ، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان و اینترنت وایرلس رایگان بدون محدودیت دستگاه برخوردار است.

اتاق های هتل ریویرا باکو

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل ریویرا باکو

انواع غذاهای دریایی، ترکی، اروپایی، پیتزاها و غذاهای بین المللی را میتوانید در منو غذایی هتل ریویرا باکو پیدا کنید. صبحانه ها در هتل به صورت بوفه باز خواهد بود و کافه ها هتل برای میهمانان خود انواع نوشیدنی های گرم و سرد مثل قهوه، چای، کوکتل ها، آبمیوه ها و ... را سرو میکند.

رستوران ها و امکانات تفریحی هتل ریویرا باکو

دسترسی های نزدیک به هتل ریویرا باکو

فرودگاهی بین المللی باکو در فاصله نوزده کیلومتری از هتل قرار داشته و خوشبختانه این هتل در مرکز باکو واقع میباشد به همین دلیل چشم انداز خوبی هم به سمت دریای خزر دارد. از این هتل چهار ستاره تا بندرگاه هشتصد متر و تا کاخ شیروانشاه دو کیلومتر فاصله است.