هتل ریور ویو سنگاپور : هتل چهار ستاره ریور ویو سنگاپور در کنار رودخانه قرار گرفته و کارکنانی مودب و مسلط به زبان های چینی و انگلیسی و مالایی دارد. هتل ریور ویو سنگاپور پارکینگ و اینترنت را به صورت رایگان ارائه میدهد همینطور سالن بزرگی برای برگزاری مراسم ها در اختیار شما قرار میدهد. خدمات و سرویس هها در هتل ریور ویو سنگاپور به صورت شبانه روزی است. اگر فرزندی دارید و نمیتوانید او را جایی با خود ببرید میتوانید از سرویس نگهداری از کودکان هتل ریور ویو سنگاپور استفاده کیند. همینطور این هتل برای افراد مسن و معول خدمات و امکانت دارد.

اتاق های هتل ریور ویو سنگاپور

اتاق ها و سوئیت های هتل ریور ویو سنگاپور منظره ای زیبا از رودخانه داشته که بسیاری از مسافران تور سنگاپور جذب آن میشوند و همگی اینترنت رایگان و سیستم تهویه هوای مناسب دارند. امکانات داخلی اتاق های هتل ریور ویو سنگاپور تلوزیون های بزرگ، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، حمام لوکس و مجهز، تراس اختصاصی و .. میباشد.

اتاق های هتل ریور ویو سنگاپور

امکانات تفریحی و رستوران های هتل ریور ویو سنگاپور

رستوران های هتل ریور ویو سنگاپورانواع و اقسام غذاهای محلی سنگاپور و همینطور غذاهای بین المللی را برای شما سرو میکنند و خدمات شبانه روزی دارند. رستوران های بین المللی هتل ریور ویو سنگاپور انواع غذاهای چینی و کانتونیایی و سیشوان را به بهترین نحور برای شما آماده میکنند. امکانات تفریحی هتل ریور ویو سنگاپور استخر روباز بسیار بزرگ متناسب برای تمامی فصول، سالن بدنسازی برای تناسب اندام، جکوزی، سونا و اتاق بخار میباشد.

امکانات تفریحی و رستوران های هتل ریور ویو سنگاپور

آدرس هتل ریور ویو سنگاپور

382 Havelock Rd, Singapore 169629