فاصله هتل Rain Tree تا برج العرب و دبی مال با ماشین تنها 20 دقیقه میباشد. همینطور تا فرودگاه بین المللی 3کیلومتر و تا مرکز تجاری جهانی، مرکز نمایشگاه ها و کنوانسیون بین المللی نیز 3.3 کیلومتر میباشد. مراکز تجاری و تفریحی زیادی در اطراف این هتل وجود دارد. کارکنان این هتل میتوانند به زبان های فیلیپینی، روسی، هندی، فرانسوی، انگلیسی و عربی صحبت کنند.

هر اتاقی دارای امکانات تلویزیون تخت، تهویه مطبوع و مینی بار، یخچال، حمّام اختصاصی و همینطور منظره بسیار زیبا از شهر دبی میباشد.  بعضی از اتاق ها دارای یک نشیمن جدا با یک پخش کننده DVD هستند.

خدمات این هتل و رستوران به صورت 24 ساعته سرویس ارائه میدهد. موقعیت این هتل به گونه ای است که مسافران تور دبی میتوانند به صحرا، مرکز خرید، گردش و تجارت بپردازند. اینترنت پارکینگ در این هتل به صورت رایگان ارائه میشود و اگر ماسفران بخواهند میتوانند با هماهنگی با ترنسفر به هر منطقه ای بروند که هزینه ای جدا دارد.

از امکانات تفریحی این هتل استخر روباز، باشگاه ورزشی، رستوران، بار، صبحانه در اتاق،  قسمتی برای نگهداری چمدان ها و فعالیت هایی مثل دارت، سونا، مرکز فیتنس، اسپا و مرکز سلامتی، ماساژ، جکوزی، نایت کلاب و سرگرمی های سرشب میباشد

 فاصله این هتل تا مرکز شهر دیره با ماشین تنها 5 دقیقه میباشد و میتوانند برای افرادی که برای خرید آمده اند پیشنهاد خوبی باشد.  

از خدماتی ارائه میشود میتوان سرویس اتاق، ارائه مواد غذایی، اجاره اتومبیل، آژانس، تاکسی به فرودگاه، تبدیل ارز،منشی تور، سرویس بلیط، نگهداری چمدان ها، سرویس مستخدم، رختکن، لباسشویی، خشکشویی، خدمات اتو، سرویس پیشخدمت(زن) روزانه، فاکس/فوتوکپی،مرکز زیبایی/آرایشگاه و مغازه کادو فروشی اشاره کرد.

آدرس و شماره تلفن :

27 29b St - Dubai - United Arab Emirates

+971 4 209 5000