هتل رین تری دبی : هتل چهار ستاره رین تری دبی در موقعیت بی نظیری قرار دارد. این هتل اقامتی به یاد ماندنی و لوکس را برای توریست ها و گردشگران تور دبی فراهم می کند که شامل خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، سریس دهی و پذیرش شبانه روزی، کرایه اتومبیل، صندوق امانات، صرافی، سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، اینترنت بی سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی و ... می باشند. با اقامت در این هتل از امکانات و خدمات فوق العاده و بروز برخوردار بوده و اقامتی به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد.

هتل رین تری دبی

اتاق های هتل رین تری دبی

هتل رین تری دبی به طور کلی دارای 120 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های سوپریور
  • اتاق های دلوکس
  • اتاق های دلوکس کینگ
  • اتاق های دوقلو
  • سوئیت های اختصاصی
  • سوئیت های جونیور

اکثر اتاق ها نشیمنگاه جداگانه دارد. تلوزیون های ماهواره ای صفحه تخت حمام خصوصی (با تمام امکانات لازم)، با پخش دی وی دی و وجود دستگاه داکینگ (آی پاد) موجب لاکچری بودن این اتاق ها شده است. و دیگر امکانات این اتاق ها شامل تهویه مطبوع، کف موکت، دوش حمام، لوازم آرایش رایگان، توالت، حمام، کانال های ماهواره ای، صفحه مسطح تلویزیون، چایی ساز، قهوه ساز، مینی بار، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم تهویه هوا، زنگ هشدار ساعت، امکانات اتو، گاوصندوق و ... است.

اتاق های هتل رین تری دبی

امکانات رفاهی و رستوران های هتل رین تری دبی

از دیگر ویژگی های شگفت انگیز این هتل وجود استخر سرباز در محوطه خود هتل است که در کنارش یکی از بهترین باشگاه بدنسازی خاورمیانه وجود دارد. این هتل یک رستوران بین المللی به اسم لرز دارد که باعث محبوبیت هتل رین تری دبی است. این رستوران با ارائه بوفه مجلل برای صبحانه، ناهار و شام توانسته تا به اینجا توریست ها و گردشگران تور لحظه آخری دبی را راضی نگه دارد. این رستوران از 6 صبح تا 23 شب باز می باشد. از دیگر امکانات رفاهی این هتل چهار ستاره میتوان به مرکز درمانی درمانی سونا، جکوزی، ماساژ، اسپا و ... اشاره کرد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل رین تری دبی

دسترسی های نزدیک به هتل رین تری دبی

از هتل رین تری تا شهر دیره 0.5 کیلومتر و تا جشنواره دبی چهار هزار متر فاصله می باشد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی دبی تنها سه کیلومتر است.