هتل ریجنت پالاس دبی : این هتل چهار ستاره ریجنت پالاس در دبی، برای بسیاری از افرادی که برای کار و تجارت به دبی سفر میکنند مناسب است. این هتل در مرکز شهر دبی، منطقه تجاری بردبی قرار داشته و میهمانان میتوانند از امکاناتی مثل سالن کنفرانس و نشست، با امکانات کامل، جلسات خود را برگزار کنند. علاوه بر این، قیمت و هزینه اقامت در هتل ریجنت پالاس دبی بسیار مناسب و عالی بوده و همچنین با اقامت در آن امکاناتی نظیر ترنسفر فرودگاهی، تاکسی سرویس، صرافی، کرایه اتومبیل، سالن آرایشگاه، سالن اجتماعات، خدمات خشکشویی و اتوشویی، امکانات برگزاری مراسمات، اینترنت و پارکینگ رایگان، صندوق امانات و فروشگاهی برای خرید هدایا و سوغاتی به شما ارائه میشود.

هتل ریجنت پالاس دبی

اتاق های هتل ریجنت پالاس دبی

هر 144 اتاق های این هتل به چندین قسمت زیر تقسیم میشوند :

  • اتاقهای استاندارد
  • اتاق دلوکس
  • سوئیتهای اجرایی

هتل ریجنت پالاس دبی 144 اتاق و سوئیت داشته که هرکدام از آن ها نشیمن جدا و پنجره های بزرگ دارند. بین این اتاق ها امکانات مشترکی نظیر اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی، مینی بار، تلوزیون ماهواره ای، سیستم تهویه هوا، تلفن، مبلمان، گاوصندوق، سرویس دهی 24 ساعته، نظافت روزانه، میزمطالعه، سیستم گرمایشی و سرمایشی و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان میباشد.

اتاق های هتل ریجنت پالاس دبی

رستوران های و امکانات تفریحی هتل ریجنت پالاس دبی

یکی از رستوران های هتل ریجنت پالاس دبی، فار ایست سیفود مارکت است که برای توریست ها و گردشگران تور دبی انواع و اقسام غذاهای آسیایی را مواد محلی و تازه آماده میکند. در کافه راکی هتل نیز میتوانید همراه با گوش دادن به موزیک، نوشیدنی مورد علاقه تان را سرو کنید. روی پشت بام این هتل چهار ستاره استخر بزرگی قرار داشته، اطراف این استخر سونا و جکوزی، مرکز اسپا و ماساژ، حمام ترکی، نایت کلاب، بیلیارد و سالن های ورزشی میباشد که جزوی از امکانات تفریحی این هتل به شما میروند.

رستوران های و امکانات تفریحی هتل ریجنت پالاس دبی

دسترسی های نزدیک به هتل ریجنت پالاس دبی

این هتل چهار ستاره نزدیک به شهر دبی قرار داشته و اطراف خود کافه ها و مراکز خرید بسیاری از برندهای مطرح جهانث مثل زارا، بربری، پرادا و ... دارد. فرودگاه بین المللی دبی در یازده کیلومتری، ایستگاه متروی خالد بن الوالید در صد متری و کلوب گلف دبی نیز در پانزده دقیقه ای از هتل ریجنت پالاس دبی قرار دارد.