هتل رگال اینترنشنال شانگهای چین : ابن هتل در یکی از بهترین موقعیت های مکانی از شهر شانگهای قرار داشته که اطراف اش را خیابان هایی پر از رستوران و مغازه های مدرن و شیک، باغ ها و بلوارهای زیبا گرفته است. همینطور هتل پنج ستاره اینترنشنال شانگهای با مراکز تجاری و تفریحی فاصله بسیار کمی دارد. هرطور فکر کنید، اقامت در این هتل به صرفه و خوب است. توریست ها و گردشگران تور چین علاوه بر اقامت در بهترین خیابان شهر شانگهای، از امکانات خوبی هم در طول سفر برخوردار خواهند شد مثل پارکینگ، خشکشویی و اتوشویی، صرافی، سرویس دهی به معلولان، پذیرش و سرویس دهی شبان روزی، سالن کنفرانس و جلسه، خدمات گردشگری، اتاق های بدون سیگار، اینترنت رایگان، صندوق امانات و ... که در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد.  

هتل رگال اینترنشنال شانگهای چین

اتاق های هتل رگال اینترنشنال شانگهای چین

هتل پنج ستاره رگال اینترنشنال، 320 اتاق و سوئیت داشته که هرکدام با استفاده از سبک معاصر طراحی شده اند و فضایی آرام و خاص دارند. هر 320 اتاق و سوئیت این هتل به دسته های زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های دولوکس
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های بدون سیگار
  • سوییت های دلوکس
  • سوییت های امپریال
  •  سوییت رئیس جمهوری
  •  اتاق های کلوپو

امکانات و خدمات این هتل به گونه ای است که شما حس می کنید در منزل خود اقامت دارید. هر چیزی که احتیاج داشته باشید، در طول شبانه روز، در دسترسی خواهید داشت. داخل هر اتاق هتل رگال اینترنشنال شانگهای چین امکاناتی نظیر تلویزیون ماهواره ای بزرگ، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، چای ساز و قهوه ساز، اینترنت، مینی بار، سیستم تهویه هوا و ... می باشد. همینطور سوئیت های آن نشیمن بزرگ با مبلمانی راحت دارد. از امکانات سوئیت های هتل رگال اینترنشنال شانگهای چین میتوان به اتاق خواب بزرگ و جدا، تلوزیون، میزکار، حمام برای مهمانان، قسمت مخصوص مطالعه، پتوهای بزرگ، DVD Player، آشپزخانه مجهز و ... اشاره کرد. علاوه بر اینها، سوئیت ها به خاطر قرار داشتن در طبقات آخر، از چشم اندازی زیبایی برخوردار هستند.

اتاق های هتل رگال اینترنشنال شانگهای چین

امکانات رفاهی و رستوران های هتل رگال اینترنشنال شانگهای چین

رستوران های بسیاری در این هتل پنج ستاره هستند که با منوهای غذایی متفاوت و متنوعی که دارند، توریست ها و گردشگران تور چین را از رستوران ها و کافه های بیرون از هتل بی نیاز می کنند. در رستوران های این هتل انواع غذاهای مختلف در جهان را میتوانید تجربه کنید. کافه آزور هتل در قسمت فضای سبز قرار داشته و نوشیدنی های خوش طعمی دارد. همینطور کافه کالیفرنیا در لابی هتل، چشم اندازی به میدان تنیس داشته و غذاها و عصرانه های خوب آسیایی و غربی آماده می کند. و اما رستوران فراگرانس هتل، فضایی کاملا مدرن دارد و انواع غذاهای چینی را برای میهمانان خود سرو می کند. همینطور هفت اتاق خصوصی برای رزرو خصوصی غذا ارائه میدهد. امکانات سرگرم کننده خوبی مثل ماساژ، سونا و جکوزی، اتاق بخار، اسپا، سالن بدنسازی و استخر سرپوشیده داخل هتل موجود است.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل رگال اینترنشنال شانگهای چین

دسترسی های نزدیک به هتل رگال اینترنشنال شانگهای چین

مرکز بین المللی تنیس شانگهای در فاصله بسیار کمی از هتل قرار داشته، همینطور ایستگاه های خیابان شانگهای در 0.4 و کتابخانه در 0.7 کیلومتری از هتل قرار دارند.