هتل رکسوس بلدیبی آنتالیا : هتل پنج ستاره رکسوس بلدیبی آنتالیا سال 2015 افتتاح شده و 45 هزار مترمربع مساحت دارد. این هتل به خاطر قرار داشتن بین دریای اژه و کوهستان نزدیکش، طبیعت بکر و بسیار زیبایی اطراف خود دارد. همینطور دارای 275 متر ساحت اختصاصی بوده که انواع ورزش های آبی را نیز ارائه میدهد. این مجموعه بزرگ و لوکس در دهکده بیلدبی قرار دارد. یکی از زیباترین منطقه های آنتالیا. قسمت پذیرش این هتل به صورت شبانه روزی فعالیت کرده و امکاناتی که به میهمانان و توریست های تور ارزان آنتالیا ارائه می شوند میتوان به اینترنت بی سیم رایگان، سرویس دهی شبانه روزی، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، پارکینگ اختصاصی، سالن کنفرانس و جلسات، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صندوق امانات، صرافی، سالن آرایشی و ... اشاره کرد.

هتل رکسوس بلدیبی آنتالیا

اتاق های هتل رکسوس بلدیبی آنتالیا

هتل رکسوس بلدیبی آنتالیا به طور کلی دارای 181 اتاق و سوئیت بوده که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های استاندارد به سمت دریا
  • اتاق های دلوکس به سمت باغ و کوه
  • اتاق های دلوکس به سمت دریا
  • اتاق های خانوادگی به سمت باغ و کوه
  • اتاق های خانوادگی به سمت دریا
  • سوئیت های کینگ
  • سوئیت های پرزیدنت به سمت دریا

اتاق ها و سوئیت های این هتل پنج ستاره بسیار مدرن دکور شده اند. علاوه بر دکوراسیون، امکانات ارائه شده در هر اتاق و سوئیت نیز مدرن و بروز هستند. هر اتاق دارای تراس اختصاصی و امکانات بسیار خوبی نظیر مینی بار، سیستم گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سرویس دهی شبانه روزی، چای ساز و قهوه ساز، سیستم تهویه هوا، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، نظافت روزانه، اینترنت بی سیم رایگان، گاوصندوق و ... می باشند.

اتاق های هتل رکسوس بلدیبی آنتالیا

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل رکسوس بلدیبی آنتالیا

انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، ترکی، ایتالیایی، سوشی ها، غذاهای دریایی و ... با مواد اولیه تازه به صورت بوفه ای در چهار رستوران هتل رکسوس بلدیبی آنتالیا سرو می شوند. تفریحات بروز و بسیار خوبی برای تمام افراد در سنین مختلف بوجود آمده تا میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا از اقامت خود در این هتل پنج ستاره راضی باشند. این امکانات رفاهی شامل سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، حمم ترکی، استخر روباز و سرپوشیده، دو زمین تنیس، اسپا و ماساژ، ورزش های آبی، ساحل اختصاصی، کتابخانه، دارت و ... می باشند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل رکسوس بلدیبی آنتالیا

دسترسی های نزدیک به هتل رکسوس بلدیبی آنتالیا

هتل رکسوس بلدیبی پنج ستاره از مرکز شهر آنتالیا و منطقه کمر 25 کیلومتر فاصله دارد. از هتل تا مرکز بیلدبی پنج دقیقه فاصله است. همینطور توریست ها و گردشگران تور آنتالیا با اقامت خود در این هتل از جاذبه هایی مثل شهر تاریخی فاسیلیس، اولیمپوس و مرکز غواصی سه جزیره فاصله بسیار کمی دارد. از فرودگاه بین المللی تا هتل رکسوس بلدیبی آنتالیا چهل کیلومتر فاصله است.