هتل رویالتون دبی : هتل دو ستاره رویالتون در مرکز شهر دبی قرار داشته و خوشبختانه دسترسی بسیار نزدیکی برای علاقه مندان به خرید و مراکز تجاری دارد. هتل رویالتون دبی به خاطر هزینه پایین و کیفیت امکاناتی که دارد، یکی از هتل های خوب و محبوب بین توریست ها و گردشگران تور دبی است. از جمله امکاناتی که این هتل برای میهمانان خود ارائه میدهد میتوان به اینترنت بی سیم رایگان، خشکشویی و اتوشویی، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهریی، نگهداری از چمدان ها، آسانسور، نگهداری از کودکان، پارکینگ، روزنامه رایگان در لابی و ... اشاره کرد.

هتل رویالتون دبی

اتاق های هتل رویالتون دبی

هتل رویالتون دبی به طور کلی دارای 85 اتاق و سوئیت است. هر اتاق و سوئیت از این هتل دو ستاره با استفاده از وسایل چوبی و به صورت مدرن دکور شده اند. خدمات و امکانات ارائه شده برای هر اتاق هتل رویالتون دبی شامل سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، حمام اختصاصی، تلویزیون ماهواره ای، گاوصندوق، سرویس دهی شبانه روزی، سیستم تهویه هوا، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان و ... می باشند.

اتاق های هتل رویالتون دبی

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل رویالتون دبی

این هتل یک رستوران به نام کاسپین داشته که انواع و اقسام غذاهای بین المللی، محلی، آسیایی، عربی، و اروپایی را با استفاده از مواد طبیعی و تازه برای میهمانان و توریست های تور دبی سرو می کند. کافی شاپ نیز به صورت شبانه روزی از میهمانان پذیرایی میکند. در کنار رستوران کاسپین و کافه یک رستوران هندی برای کسانی که به غذاهای تند و پر ادویه علاقه مند هستند نیز قرار دارد. از جمله امکانات رفاهی و سرگرم کننده هتل رویالتون دبی برای توریست ها و گردشگران تور دبی میتوان به استخر سرپوشیده، صندلی حمام آفتاب، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، اسپا و ماساژ اشاره کرد.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل رویالتون دبی

دسترسی های نزدیک به هتل رویالتون دبی

یکی از مزیت های بسیار خوبی که هتل رویالتون دو ستاره دارد، دسترسی بسیار نزدیک به مراکز خرید معروف شهر مثل مرکز خرید الغریر، سیتی سنتر و برجومان می باشد. همینطور ایستگاه مترو یونیون نیز پنج دقیقه تا هتل رویالتون دبی فاصله دارد. از فرودگاه بین المللی تا این هتل تنها ده دقیقه فاصله است.