هتل رویال کلیف پاتایا royal cliff pattaya : تجربه ای خیره کننده به جذابیت های کشور تایلند با اقامت در هتل 5 ستاره رویال کلیف پاتایا! یک محیط گرمسیری در 64 هکتار از باغ های سرسبز و گرمسیر مشرف به دریای فیروزه ای از خلیج تایلند. این هتل تاکنون اقامتگاه بسیاری از افراد مشهور در سی سال گذشته از جمله خانواده سلطنتی تایلند، شاهزاده ماها برای افتتاح سوئیت های رویال وینگ و آبگرم، پادشاه سوئد و رئیس جمهور سابق آمریکا جیمی کارتر، و سران بسیاری از کشورها بوده و موفق به دریافت 160 جایزه از موسسه های برتر و انجمن ها شده است. در هتل رویال کلیف پاتایا خدمات بسیار خوبی نظیر ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، خشکشویی و اتوشویی، نگهداری از کودکان، کرایه اتومبیل، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، اینترنت بی سیم رایگان، حدود 53 سالن کنفرانس و جلسات، سالن آرایشی، فروشگاه هدایا و سوغاتی، صندوق امانات، صرافی، روزنامه رایگان در لابی و .... به میهمانان و توریست های تور تایلند ارائه می شود.  

هتل رویال کلیف پاتایا royal cliff pattaya

اتاق های هتل رویال کلیف پاتایا royal cliff pattaya

هتل رویال کلیف پاتایا در کل 1090 اتاق و سوئیت بسیار بزرگ و لوکس داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانوادگی
  • مینی سوئیت های رو به باغ
  • سوئیت های خانوادگی
  • سوئیت های بزرگ

تمام اتاق ها به تلویزیون کابلی و اینترنت وای فای متصل می باشند. از امکانات داخل اتاق ها و سوئیت های هتل میتوان به 50 کانال تلویزیونی به زبان های مختلف، سیستم تهویه هوا، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، سرویس دهی شبانه روزی، و بازی برای کودکان و ... اشاره کرد.

اتاق های هتل رویال کلیف پاتایا royal cliff pattaya

امکانات رفاهی و رستوران های هتل رویال کلیف پاتایا royal cliff pattaya

شش استخر شنا، دو چشمه آب های معدنی، مدرسه پخت و پز هنر آشپزی تایلندی، باشگاه تناسب اندام، دو زمین تنیس و لذت بردن از چهار زمین اسکواش دارای دو ساحل خصوصی، استخر کودکان و ... از امکانات رفاهی و سرگرم کننده هتل رویال کلیف پاتایا هستند. یازده رستوران و کافه در این هتل فعالیت می کنند. رستوران بیچ بریزیو، رستوران کاپریس، رستوران چیمو، رستوران هانگ چاو، رستوران لارونده، رستوران لارنگ سورن، رستوران ماهارانی، رستوران پانوراما، رستوران روسونی سیگار لانگ و رستوران رویل گریل روم. رستوران بریزیو در ساحل اختصاصی هتل قرار داشته و یک هتل تازه تاسیس است. این هتل انواع و اقسام غذاهای بین المللی و باربیکیو ای را ارائه میدهد. در رستوران کاپریس، بهترین غذاها سرو شده و به گفته میهمانان و توریست های تور ارزان تایلند یکی از بهترین رستوران ها با فضایی مدرن و رومانتیک است. رستوران چیمو نیز غذاهای ژاپنی ارائه میدهد. در رستوران دنج و راحت هانگ چاو نیز غذاهای چینی در محیطی دکور شده تحت فرهنگ چینی سرو می شوند. میتوان بعد از ظهرها را با میل کردن اسنک ها، بستنی و چای های خوشمزه رستوران لارونده گذراند. رستوران لارن سونگ غذاهای سنتی تایلندی ارائه میدهد. غذاهای هندی هتل در رستوران ماهارانی با چشم اندازی از خلیج سرو می شوند. صبحانه های بوفه ای و بین المللی نیز در رستوران پانوراما که محیط سرباز و سرپوشیده ای دارد ارائه می شود. و در آخر رستوران رویل گریل برای میهمانان خود غذاهای گوشتی و دریایی ارائه داده و دو فضای روباز و سرپوشیده دارد.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل رویال کلیف پاتایا royal cliff pattaya

دسترسی های نزدیک به هتل رویال کلیف پاتایا royal cliff pattaya

از هتل رویال کلیف پنج ستاره تا معبد خائوفرا هشتصد متر، تا پاتایا پنج کیلومتر و تا بانکوک 145 کیلومتر فاصله است. فرودگاه بین المللی نیز 180 کیلومتر با هتل رویال کلیف پاتایا فاصله دارد.