هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا : هتل پنج ستاره رویال هالیدی پالاس، در ساحل معروف و محبوب ساحل لارا قرار داشته و حدود 53 هزار مترمربع مساحت دارد. اطراف این هتل را باغ های سرسبز و بسیار زیبایی داشته و معماری عجیبی به شکل قلعه دارد. از جمله امکانات و خدمات این هتل برای توریست ها و گردشگران تور آنتالیا، سرویس دهی و پذیرش شبانه روزی، نگهداری از کودکان، خشکشویی و اتوشویی، پارکینگ اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان، صرافی، صندوق امانات، فروشگاه هدایا و سوغاتی و ... می باشند.

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

اتاق های هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا، به طور کلی دارای 606 اتاق و سوئیت داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

  • اتاق های سوپریور
  • اتاق های خانوادگی
  • اتاق های دلوکس
  • اتاق های تریپلکس
  • اتاق های مخصوص افراد معلول
  • سوئیت
  • سوئیت های دلوکس
  • سوئیت های کینگ

تمام اتاق ها و سوئیت های این هتل به صورت سنتی دکور شده اما برخلاف ظاهر سنتی، امکانات مدرن و بسیار خوبی نظیر تلویزیون ماهواره ای، تلفن، چای ساز و قهوه ساز، مینی بار، اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی، سرویس دهی شبانه روزی، تراس اختصاصی، گاوصندوق و ... در هرکدام از آنها ارائه شده است.

اتاق های هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

این هتل پنج ستاره شش رستوران با منوی غذایی ایتالیایی، مکزیکی، دریایی، بین المللی و ... را همراه با نوشیدنی های مختلف برای میهمانان و توریست های تور آنتالیا دارد. رستوران ها محیط دکور شده زیبا و دنجی دارند. کافه های هتل نوشیدنی ها، کوکتل ها و اسنک های مختلف در کنار استخر دارند. توریست ها و گردشگران تور آنتالیا میتوانند در طول روز خود را در مینی کلوپ ها با اجراها و نمایش های زنده، شنا در استخر در محوطه باز، سرسره های آبی، تنیس روی میز، ورزش های آبی، دارت، واترپلو، ورزش آبی، والیبال ساحلی، کلاس های رقص، استپ ایروبیک، بازی های فکری، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی، سونا و جکوزی و ... در هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا سرگرم کنند.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

دسترسی های نزدیک به هتل رویال هالیدی پالاس آنتالیا

هتل رویال هالیدی پالاس، از مرکز خرید آنتالیوم پرمیوم یک کیلومتر، از مرکز خرید تراسیتی و پارک دودن و ... کمتر از یک کیلومتر فاصله دارد. مرکز شهر نیز در فاصله هفده کیلومتر و فرودگاه بین المللی آنتالیا در فاصله پانزده کیلومتری از هتل رویال هالیدی پالاس می باشد.