این هتل که در ماه مه 2017 افتتاح می شود هتلی 5 ستاره با طراحی مدرن و بسیار زیبا می باشد که در یک فضای 70000 متر مربعی با 498 اتاق ساخته شده است. هتل در فاصله 15 کیلومتری از فرودگاه و 17 کیلومتری از شهر قرار گرفته که این قضیه باعث می شود هم دسترسی نزدیک به فرودگاه داشته باشید و هم علاوه بر نزدیکی به شهر در محیطی آرامش بخش و به دور از شلوغی ها اقامت داشته باشید. این هتل بی نظیر به منظور نشان دادن مهمان نوازی خود در بدو ورود با سبد میوه در هر اتاق به مهمانان خوش آمد می گوید.

در هتل اتاق های متنوع با سبک های گوناگون تعبیه شده که همگی دارای امکاناتی چون تلویزیون LCD ، مینی بار، چای/قهوه ساز، صندوق امانات، حمام اختصاصی، سشوار و ... می باشند.

 هتل علاوه بر رستوران اصلی که غذاهای بین المللی و محلی در آن به صورت بوفه سرو می شود دارای رستوران ها در سبک های متنوع دیگر برای انواع سلیقه ها می باشد، همچنین کافه ها و بارهای موجود در هتل محیطی بسیار دلنشین را برای شما به ارمغان می آورد.

در استخرهای هتل غوطه ور شوید و در باغ زیبا و سرسبز هتل قدم بزنید. باشگاه ورزشی هم که محیطی برای حفظ سلامت شما در سفر است می توانید بعد از یک ورزش انژی بخش به سونا و جکوزی بروید و خستگی از تن بدر کنید و همچنین در بخش اسپا یک ماساژ آرامش بخش بگیرید و لذت ببرید.

از امکانات دیگری که هتل به مهمانان ارائه می دهد می توان به : استخر روباز (فصلی) – تراس – فضای سبز – کلوپ کودکان – استخر سرپوشیده (فصلی) - استخر کودکان – کلوپ شبانه – حمام ترکی/بخار – جکوزی- زمین بازی- ماساژ – اسپا –اتاق بازی – سونا – اسنک بار – رستوران – بار –wifi رایگان در اتاق های هتل – ترانسفر فرودگاهی (با هزینه) – پذیرش24 ساعته - خدمات باربری – فروشگاه سوغات – خدمات ارزی – سالن زیبایی –لباسشویی – فروشگاه (درمحل) – تهویه مطبوع – آسانسور اشاره کرد.

 

 

 

کانال تلگرام لست تورز lasttours1@

a