هتل روستاولی تفلیس گرجستان : هتل سه ستاره روستاولی، در قسمت مرکزی این شهر قرار داشته و درست روبروی سالن باله و تئاتر تفلیس می باشد. اینترنت بی سیم به صورت رایگان در سراسر این هتل ارائه می شود. هتل روستاولی تفلیس، توریست ها و گردشگران تور گرجستان را به صورت شبانه روزی پذیرش کرده و به زبان های انگلیسی و روسی صحبت می کنند. از خدمات ارائه شده این هتل برای توریست ها و گردشگران تور گرجستان میتوان به روزنامه رایگان در لابی، پارکینگ اختصاصی، ترانسفر فرودگاهی و درون شهری، کرایه اتومبیل، خشکشویی و اتوشویی، صندوق امانات، صرافی و ... اشاره کرد.

هتل روستاولی تفلیس گرجستان

اتاق های هتل روستاولی تفلیس گرجستان

هتل روستاولی تفلیس گرجستان به طور کلی یازده اتاق داشته که به چند دسته زیر تقسیم می شوند  :

  • اتاق های استاندارد
  • اتاق های خانواده
  • اتاق های بدون صدا
  • اتاق های بدون سیگار

تمام یازده اتاق این هتل به سمت جاده اصلی و کوه های متاتسمیندا چشم انداز دارند. همه اتاق های هتل دکور شده با رنگهای روشن و ملایم هستند. میهمانان تور گرجستان میتوانند در صورت درخواست صبحانه خود را در اتاق میل کنند. همینطور از دیگر امکانات مشابه این اتاق های میتوان به تلویزیون ماهواره ای، تلفن، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مینی بار، میزمطالعه، میز توالت، لوازم بهداشتی و آرایشی رایگان، گاوصندوق، اینترنت بی سیم رایگان، حمام اختصاصی و ... اشاره کرد. 

اتاق های هتل روستاولی تفلیس گرجستان

امکانات رفاهی و رستوران های هتل روستاولی تفلیس گرجستان

رستوران هتل روستاولی روزانه صبحانه های خود را به صورت بوفه بار سرو می کند. همینطور برای دیگر وعده های غذایی، انواع و اقسام غذاهای بین المللی، گرجی، محلی و ... را برای میهمانان تور گرجستان آماده می کند. توریست ها و گردشگران تور گرجستان میتوانند سفارش غذای مخصوص به رستوران این هتل سه ستاره بدهند. از جمله امکانات رفاهی آن سونا و جکوزی، استخر و .. می باشند.

امکانات رفاهی و رستوران های هتل روستاولی تفلیس گرجستان

دسترسی های نزدیک به هتل روستاولی تفلیس گرجستان

این هتل سه سه ستاره از ایستگاه مترو روستاولی پانصد متر و از فرودگاه بین المللی هجده کیلومتر فاصله دارد. توریست ها و گردشگران تور گرجستان با اقامت در این هتل از معبد متاتسمیندا پنج دقیقه فاصله داشته و همینطور سالن تئاتر و اپرا نیز درست روبروی آن می باشد.