هتل رنسانس ژنگشن پارک شانگهای : این هتل پنج ستاره در بهترین موقعیت مکانی از شهر قرار داشته و به وسایل نقلیه عمومی مثل مترو و اتوبوس دسترسی های بسیار نزدیک دارد. اینترنت در این هتل رایگان نیست و برای استفاده باید آن را برای چند ساعت شارژ کنید. از دیگر امکانات هتل رنسانس ژنگشن پارک شانگهای میتوان به خشکشویی و اتوشویی، پارکینگ، خدمات برای معلولین، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی، نگهداری از کودکان، سالن کنفرانس و جلسات، تاکسی سرویس و .. اشاره کرد.

هتل رنسانس ژنگشن پارک شانگهای

اتاق های هتل رنسانس ژنگشن پارک شانگهای

این اتاق ها، با معماری و طراحی بسیار زیبا و همینطور چشم انداز خوبی که سمت شهر دارد، میتواند اقامتگاه خوبی برای توریست ها و گردشگران تور شانگهای باشد. علاوه بر این، هر کدام از اتاق های هتل رنسانس ژنگشن پارک شانگهای دارای امکاناتی نظیر تلویزیون ماهواره ای، تلفن، مینی بار، میزمطالعه، مبلمان، لوازم بهداشتی و ارایشی مورد نیاز به صورت رایگان، اینترنت، سیستم تهویه هوا، نظافت روزانه، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی و حمام اختصاصی میباشند.

اتاق های هتل رنسانس ژنگشن پارک شانگهای

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل رنسانس ژنگشن پارک شانگهای

توریست ها و گردشگران تور شانگهای با اقامت در این هتل خود را با شنای در استخر سرپوشیده هتل، استفاده از باشگاه ورزشی، سونا و جکوزی و ... سرگرم کنند. رستوران های هتل رنسانس ژنگشن پارک شانگهای نیز بهترین غذاهای اروپایی و آسیایی را برای میهمانان خود آماده میکند. نزدیک به هتل، در منطقه Changning، برنامه های شبانه برگزار میشود.

رستوران ها و امکانات رفاهی هتل رنسانس ژنگشن پارک شانگهای

دسترس های نزدیک به هتل رنسانس ژنگشن پارک شانگهای

از این هتل پنج ستاره تا فرودگاه بین المللی شانگهای، پانزده دقیقه و همینطور تا نمایشگاه ملی و مرکز کنوانسیون، هفت دقیقه راه میباشد. ایستگاه متروی ژنگشن پارک نیز نزدیک به هتل رنسانس ژنگشن پارک شانگهای است.